zoom

Të gjitha

Eurovizion, lë pas konkurset muzikore për shikueshmërinë

Konkursi i 66-të i Këngës në Eurovision nga Torino, Itali, arriti në 161 milionë njerëz gjatë tri shfaqjeve live në 34 tregje të matura.

Shtrirja e Konkursit në ato territore u rrit nga shtatë milionë nga viti në vit. Përqindja e shikueshmërisë për finalen e madhe të shtunën e 14 majit u rrit me tre pikë përqindjeje, në 2021 në 43.3%, dhe mbetet më shumë se dyfishi i mesatares së kanaleve të transmetimit (18.2%).

Konkursi u dëshmua edhe një herë jashtëzakonisht popullor me audiencën më të re. Midis 15-24 vjeçarëve, përqindja e shikueshmërisë së finalja e madhe u rrit me tre pikë përqindje në vitin 2021 në 56.2%, duke mbetur katër herë më e lartë se mesatarja e kanaleve të transmetimit (14.0%).

Vendi pritës, Italia dha audiencën e saj më të madhe në rekord (që nga viti 2011 kur ata u ribashkuan në Konkurs), me një rritje +53% në vitin 2021, me një audiencë mesatare prej 6.6 milionë shikuesish, që përbën 41.9%.

Tregjet e tjera që panë më shumë se 50% të totalit të shikuesve televizivë që shikuan finalen e madhe ishin Armenia, Belgjika, Danimarka, Estonia, Greqia, Lituania, Holanda, Spanja dhe Mbretëria e Bashkuar.

Suksesi i Spanjës dhe Mbretërisë së Bashkuar në Konkurs (duke përfunduar respektivisht në vendin e tretë dhe të dytë) u reflektua edhe në vlerësimet e tyre; të dy vendet dhanë audiencën e tyre më të mirë televizive të dekadës së fundit.

Mesatarisht 6.8 milionë shikues ishin në Spanjë, 86% më shumë në vitin 2021 dhe audienca e tyre më e lartë që nga viti 2008. Mbretëria e Bashkuar dha audiencën më të madhe nga të gjitha tregjet në vitin 2022 me 8.9 milionë shikues, 20% më shumë në 2021. Është hera e parë në 11 vjet që Britania e Madhe ka parë vlerësime më të larta se Gjermania, e cila më parë kishte audiencën më të lartë./L.K

/Zoom.al