zoom

In Zoom

DOSJA E PLOTË/ Të gjitha takimet e shefit të FBI me Ramën, Duçkën, Nezajn dhe si u hetua Nick Muzin

Dosja e plotë ndaj ish-shefit të kundërzbulimit të FBI-së, Charles McGonigal ka hedhur dritë mbi një çështje të rëndësishme që ka dominuar politikën shqiptare në vitet e fundit.

Hetimi ka zbuluar se si me informacione të dala nga Zyra e Kryeministrit të Shqipërisë Edi Rama, McGonigal nisi hetimin ndaj Nick Muzin, një shtetas amerikan i paguar nga Partia Demokratike për të lobuar në Uashington për interesa të saj.

Kjo çështje në Shqipëri çoi në dyert e prokurorisë kryetarin e PD-së në atë kohë, Lulzim Bashën, ndërsa Partia Demokratike u akuzua publikisht nga kryeministri Rama dhe Partia Socialiste se kishte marrë para ruse.

Dosja prej 16 faqesh, që publikohet e plotë në Zoom.al, tregon për takimet që McGonigal ka zhvilluar me kryeministrin Rama dhe me këshilltarin e tij Dorian Duçka, të identifikuar si Personi B dhe me Agron Nezajn, një ish-agjent i SHISH-it, i identifikuar si Personi A.

Takimet janë zhvilluar në Shqipëri, Nju Jork, Uashington, Austri e Gjermani. Ai rezulton se është takuar të paktën 4 herë me kryeministrin e Shqipërisë, takime të cilat nuk i ka raportuar në FBI siç ishte i detyruar të bënte.

Hetimi i FBI-së ka zbuluar gjithashtu edhe se si një biznesmen dhe politikan shqiptar, i paidentifikuar, i ka kërkuar shefit të kundërzbulimit në FBI të hetonte mbi një plan për eliminimin e tij.

Materialet e siguruar nga FBI për lidhjet e McGonigal dhe aferat me Personin A dhe Personin B, tregojnë se si zyrtari i lartë i FBI kishte marrë 225 mijë dollarë, si kishte përdorur postin e tij për çështje private, se si ishte përfshirë afera jashtë detyrës së tij, se si kishte lobuar pranë kryeministrit Rama për çështje që kishin të bëjnë me kompani të mëdha në fushën e hidrokarbureve dhe se si nga ky lobim kishte përfituar Personi A, këshilltari i kryeministrit.

Lexoni më poshtë në faqen e Zoom.al dosjen e plotë të veprimtarisë së McGonigal në Shqipëri.

GJYKATA E SHTETEVE TË BASHKUARA PËR DISTRIKTIN E KOLUMBIAS

Procesverbani i një akti kriminal

Juria e Madhe e betuar në shtator 15,2022

SHTETET E BASHKUARA TË AMERIKËS

CHARLES F. MCGONIGAL, I pandehuri,

SHKELJET

– Fshehja e fakteve materiale

– Deklarata të rreme

– Falsifikimi i një procesverbali ose dokumenti

AKTAKUZA

DEKLARATAT E PERGJITHSHME

Në të gjitha herë material te kjo Aktakuzë, përveç si ndryshe treguar:

1. Departamenti Drejtësisë i Shteteve të Bashkuar ështe një departament brenda Degës Ekzekutive të qeverisë së Shteteve të Bashkuara. Byroja Federale e Hetimit (“FBI”) ishte krahu kryesor hetues i Departamentit të Drejtësisë të Shteteve të Bashkuara dhe ishte një organizatë e sigurisë kombëtare me përgjegjësi si të inteligjencës ashtu edhe të zbatimit të ligjit.

2. I pandehuri CHARLES F. MCGONIGAL ishte Agjenti Special përgjegjës (“SAC”) i zyrës së FBI-së në Nju Jork nga tetori 2016 deri në pensionimin e tij nga FBI më 14 shtator 2018, dhe gjatë asaj kohe ishte anëtar i Shërbimit të Lartë Ekzekutiv (“SES”). I pandehuri McGonigal ishte përgjegjës për mbikëqyrjen e kundërinteligjencës dhe sigurisë kombëtare si SAC,duke përfshirë vende evropiane si Shqipëria dhe Bosnja dhe Hercegovina.


3.
Si një SAC i Zyrës së FBI-së në Nju Jork dhe anëtar i SES, i pandehuri McGonigal kishte një detyrë ligjore të paraqiste një raport vjetor të zbulimit financiar publik në përputhje me Aktin e Etikës në Qeverinë të vitit 1978, 5 aplikacioni USC. 4 §§ 101, e në vazhdim. Zbulimet financiare u bënë në formularin 278 të Zyrës së Etikës Qeveritare (“OGE”) (“OGE-278”), qëllimi i të cilit ishte: (a) të nxiste transparencën, besimin dhe integritetin në vendimmarrjen të Degës së Ekzekutivit; dhe (b) të ndihmojë punonjësit publikë dhe agjencitë e tyre në shmangien e konflikteve aktuale ose të dukshme të interesit ndërmjet detyrave zyrtare dhe interesave financiare private. U kërkuan skedarë t’i zbulojë me saktësi publikut, ndër të tjera, të ardhurat, aktivet më të mëdha se 1000 dollarë, detyrimet mbi 10,000 dollarë, dhurata dhe rimbursime udhëtimi dhe transaksione të tjera financiare. Informacioni i dhënë në formularët OGE-278 mund të rezultojë në marrjen e masave për punësim kundër arkivuesit. Formularët OGE-278 u dorëzuan në mënyrë elektronike dhe u dërguan në selinë e FBI-së në Uashington, DC.

4. I pandehuri McGonigal kishte një detyrë dhe kërkohej nga Direktivat e Politikës së FBI-së dhe politika e FBI-së në përgjithësi, të raportonte me saktësi në FBI çdo udhëtim jozyrtar jashtë vendit dhe çdo udhëtim të vazhdueshëm, kontaktet profesionale ose zyrtare me shtetas të huaj, si dhe atij iu kërkua që të raportonte me saktësi udhëtimet zyrtare të huaja në FBI. Zbulimet zyrtare dhe jozyrtare të udhëtimit u kërkuan të bëheshin në Raportin e FBI-së të Formularëve të Udhëtimit të Huaj (“FD-772”) dhe FBI-së për Debriefing Travel Foreign Travel Fomis (“FD-772b”), të cilat u dorëzuan në mënyrë elektronike dhe u dërguan në selinë e FBI-së në Uashington, DC. Zbulimet e kontakteve me shtetas të huaj kërkoheshin të bëheshin në Raportin e FBI-së për Formularët e Kontaktit të Huaj (*FD-981”). Informacioni i dhënë në format e ndryshme kishte implikime të sigurisë kombëtare dhe mund të rezultonte në veprime punësimi.


5.
Si mbajtës i një leje sigurie kombëtare, i pandehuri McGonigaliu kërkua t’i raportonte FBI-së informacione të sakta dhe të plota në lidhje me kontaktet e tij me zyrtarë të huaj dhe asetet dhe detyrimet e tij financiare.

6. Personi A ishte i natyralizuar Qytetar i Shteteve të Bashkuara i lindur në Shqipëri dhe banonte në Nju Xhersi. Personi A kishte qenë punonjës i një agjencie të inteligjencës shqiptare disa dekada më parë.

7. Kompania A ishte a një organizatë biznesi e regjistruar në Delaëare nga Personi A në Janar 2018.

8. Personi B ishte një shtetas shqiptar i punësuar nga një konglomerat energjetik kinez. Personi B vepronte si këshilltar informal i Kryeministrit të Shqipërisë, duke mbajtur një adresë e-maili zyrtare dhe pasaportën, dhe ishte një ish-zyrtar i lartë i qeverisë shqiptare. Personi A dhe personi B ishin miq dhe bashkëpunëtorë në biznes.


9.
Personi C ishte shtetastë Bosnjës dhe Hercegovinës dhe këshilltar i një anëtari boshnjak të Presidencës. Personi C ishte një ish-ministër i mbrojtjes i Bosnjës.

10. Personi D ishte me kombësi nga Bosnje – Hercegovinës dhe ishte të themelues dhe Menaxher i Përgjithshëm i një kompanie farmaceutike me bazë në Bosnjë – Hercegovinë.

NJË

11. Paragrafët 1 deri te 10 janë i përfshirë këtu.

12. Duke filluar jo më vonë se gushti 2017, dhe duke vazhduar më pas deri të paktën më 6 maj 2019, në Distriktin e Kolumvias dhe gjetkë, në një çështje brenda juridiksionit Degës Ekzekutive të Qeverisë së Shteteve të Bashkuara, i bëri i pandehuri Charles McGonigal me vetëdije dhe me dashje falsifikoj, fshehu, dhe mbuloi nëpërmjet mashtrimit, skema, dhe pajisje materiale – domethënë, McGonigal në mënyrë të vazhdueshme fshehu aspekte të marrëdhënies së tij me Personin A se ai kishte për detyrë të zbulonte që krijoi një konflikt aktual dhe të dukshëm interesi midis detyrave të tij zyrtare të FBI-së dhe interesave të tij private, duke përfshirë faktin se McGonigal pranoi shuma parash në vlerën e 225,000 dollarë nga Personi A; udhëtoi me Personin A në Evropë; dhe vendosi marrëdhënie të vazhdueshme me shtetas të huaj të prezantuar me të nga personi A dhe bashkëpunëtorët e personit A.

Qëllimi i Skemës

13. Qëllimi i skemës ishte që i pandehuri McGonigal të fshihte nga FBI-ja dhe nga publiku, informacione materiale, domethënë, natyrën e marrëdhënies së tij me personin A, për të përfshirë marrjen e të paktën 225,000 dollarë nga Personi A, udhëtimin me Personin A në Evropë dhe marrëdhëniet e vazhdueshme me shtetas të huaj të prezantuar me të nga personi A dhe bashkëpunëtorët e personit A, të cilët i pandehuri McGonigal duhej t’i raportonte dhe që krijoi një konflikt aktual dhe të dukshëm interesi midis detyrave zyrtare të të pandehurit McGonigal dhe interesave të tij financiare private.

Mënyra dhe Mjetet e Skemës

Skema u ekzekutua nëpërmjet mënyrave dhe mjeteve në vijim, ndër të tjera:

14. Midis qershorit 2018 dhe majit 2019, i pandehuri McGonigal, në baza vjetore, paraqiti dhe bëri që të dorëzoheshin formularët OGE-278 që deklaronin dhe vërtetonin në mënyrë të rreme se i pandehuri McGonigal nuk kishte detyrime më të mëdha se 1,000 USD dhe dështoi për të identifikuar ndonjë pasurimë shumë se 1000 dollarë të marra nga Personi A, kur, siç e dinte i pandehuri McGonigal, ai kishte kërkuar dhe mori jo më pak se 225,000 dollarë nga Personi A për të cilin duhej të raportonte formularët OGE-278.


15. Ndërmjet shtatorit 2017 dhe qershorit 2018, i pandehuri McGonigal dorëzoi dhe bëri që të dorëzoheshin formularë FD-772 dhe FD-772b që falsifikuan, fshihnin dhe mbulonin marrëdhënien dhe udhëtimin e tij me personin A. Kjo do të thotë, në të njëjtën kohë me periudhën kohore kur kërkoheshin dhe merreshin paratë, i pandehuri McGonigal udhëtoi me personin A në Shqipëri dhe vende të tjera të Evropës në disa raste dhe raportoi në mënyrë të rreme natyrën dhe qëllimin e udhëtimit në FBI në formularët FD-772 dhe FD-772b, duke përfshirë: dështimin për të identifikuar personin A si shoqërues udhëtimi, dështimin për të identifikuar vendet e vizituara, duke karakterizuar në mënyrë të rreme qëllimin e udhëtimit dhe duke raportuar në mënyrë të rreme se nuk do të kishte kontakte të huaja të raportueshme gjatë udhëtimit, pavarësisht se i pandehuri McGonigal synonte dhe bënte takim me shtetas të huaj, duke përfshirë ndër të tjera Personin B, me të cilin i pandehuri McGonigal kishte një marrëdhënie të vazhdueshme.

16. Mes të paktën gushtit 2017 dhe shtatorit 2018, i pandehuri McGonigal gjithashtu nuk zbuloi kontaktet e vazhdueshme me shtetas të huaj duke përdorur FD-981formë sipas nevojës.


17. I pandehuri McGonigal u angazhua në një marrëdhënie financiare private me Personin A
që ishte në konflikt me detyrat e tij zyrtare të FBI-së. Për shembull, ndër të tjera, i pandehuri McGonigal bëri që FBI-NY të hapte një hetim penal ndaj një shtetasi amerikan në të cilin Personi A do të shërbente si një burim njerëzor konfidencial dhe i pandehuri McGonigal u përpoq të organizonte një takim midis personave C dhe D dhe SHBA dhe autoriteteve qeveritare, nga i cili Personi A do të përfitonte financiarisht, dhe fshehu marrjen e të paktën 225,000 dollarëve nga Personi A.

Ekzekutimi i Skemës

Në vazhdim të skemës për të fshehur natyrën e marrëdhënies së tij me Personin A, që i pandehuri McGonigal kishte për detyrë të zbulonte, dhe në mënyrë që të përmbushte qëllimin e tij, i pandehuri McGonigal kreu dhe shkaktoi kryerjen e veprimeve të mëposhtme, ndër të tjera:

18. Jo më vonë se sa gusht 2017, i pandehuri McGonigal u takua me Personi A dhe pyeti nëse personi A mund t’i siguronte para.

19. 5 shtator 2017, i pandehuri McGonigal dorëzoi një formular FD-772 në FBI për udhëtime Shqipëri. Ai nuk arriti të: (a) identifikojë se Personi A do të ishte një shoqërues udhëtimi, (b) të deklaronte se udhëtimi dhe akomodimi do të ishin pa pagesë dhe kush do të paguante për të, (c) që të tregontese i pandehuri McGonigal do të udhëtonte në Kosovë përveç Shqipërisë, dhe (d) të identifikojë kontakt të huaj që duhet raportuar, duke përfshirë Personin B, ose çdo shtetas tjetër të huaj me të cilin i pandehuri McGonigal kishte një marrëdhënie të vazhdueshme.

20. Më 7 shtator 2017, i pandehuri McGonigal u takua me Personin A dhe u diskutoi se Personi A ishte duke punuar për të gjetur paratë dhe se Personi A mund t’ia jepte ato McGonigal pak nga pak.


21.
Më 7 shtator 2017, i pandehuri McGonigal udhëtoi me avionme personin A nga Shtetet e Bashkuara në Shqipëri, ku gjatë disa ditëve në vijim u takuan me personin B dhe shtetas të tjerë të huaj. As McGonigal dhe as FBI nuk kanë paguar për strehimin e McGonigal-it në Shqipëri.

22. Më 9 shtator 2017, në Shqipëri, i pandehuri McGonigal është takuar me personin B dhe kryeministrin e Shqipërisë. Me kërkesë të Personit A, i pandehuri McGonigal i kërkoi Kryeministrit të Shqipërisë që të ishte i kujdesshëm për dhënien e licencave për shpimin në fushën e naftës në Shqipëri për kompanitë ruse. Personi A dhe personi B kishin të dy interes financiar në vendimet e Qeverisë së Shqipërisë për dhënien e licencave të shpimit fushën e naftës. I pandehuri McGonigal siguroi pajisje të FBI-së Kryeministrit të Shqipërisë në prani të Personit B.

23. Ne shtator 2017, në Shqipëri, i pandehuri McGonigal ishte prezantuar nga PersoniA te një biznesmen dhe politikan shqiptar që i tha pandehurit McGonigal se ai kërkonte dikë që të hetonte një komplot të dyshuar për ta vrarë biznesmenin dhe politikanin shqiptar.

24. 10 shtator2017, i pandehur McGonigal udhëtoi me makinë nga Shqipëria për në Kosovë, së bashku me Personin A dhe të tjerë, ku i pandehuri McGonigal u takua dhe i dha pajisje të FBI-së një politikani kosovar. Menjëherë pas këtij udhëtimi në Kosovë, i pandehuri McGonigal dhe Personi A, duke udhëtuar së bashku, u kthyen në Shtetet e Bashkuara.

25. Në vijim të udhëtimit të tij në Shqipëri, në shtator, i pandehuri McGonigal mbante një marrëdhënie të vazhdueshme me Kryeministrin e Shqipërisë.

26. Në 5 tetor 2017, jashtë një restoranti, në një makinë të parkuar në Nju Jork, i pandehuri McGonigal mori përafërsisht 80 mijë dollarë nga Personi A.

27. Në vjeshtën e vitit 2017, në rezidencën e personit A, në NeëJersey, i pandehuri McGonigal ka marrë para në dorë nga Personi A, dy herë, në shumën prej përafërsisht 80,000 dhe 65,000 dollarë. I pandehuri McGonigal i kishte treguar personit A se paratë do t’ia kthente.

28. Më 16 tetor 2017, i pandehuri McGonigal dorëzoi një FD-772b në lidhje me udhëtimin e tij në shtator në Shqipëri dhe Kosovë. Në formular nuk tregoi se i pandehuri McGonigal ishte takuar me Kryeministrin e Shqipërisë në Shqipëri dhe me një politikan kosovar në Kosovë, dhe në mënyrë të rreme mohoi që i pandehuri McGonigal t’i kishte zbuluar punësimin e tij një shtetasi të huaj jashtë punës zyrtare të FBI-së.

29. Më 15 nëntor 2017, i pandehuri McGonigal dorëzoi një FD-772 për udhëtimin e ardhshëm “zyrtar” në Austri. Formulari i plotësuar nuk arriti të: (a) identifikonte se personi A do të ishtenjë shoqërues udhëtimi, (b) të identifikojë se çdo akomodim do të ofrohej pa pagesë ose kush do të paguante për to, (c) të deklarojë se i pandehuri McGonigal do të udhëtonte në Shqipëri përveç Austrisë dhe (d) të identifikojë ndonjënga kontaktet e juaja, të parashikuara si të raportueshme.

30. Në 17 Nëntor 2017, i pandehuri McGonigal udhëtoi me avion në Austri.

31. Në 18 nëntor 2017, i pandehuri McGonigal dhe një prokuror nga Departamenti i Drejtësisë intervistuan te njëjtin biznesmen dhe politikan shqiptar që i pandehuri McGonigal kishte takuar gjatë udhëtimit të tij në shtator 2017. Personi A mori pjesë në intervistë si përkthyes. Asnjë dokument që autorizonte ose financonte shërbimet e interpretimit nuk iu dorëzua FBI-së nga i pandehuri McGonigal. FBI nuk ka të dhëna zyrtare të intervistës.

32. 18 nëntor 2017, pas intervistës, i pandehuri McGonigal dhe Personi A kanë udhëtuar me avion nga Austria në Shqipëri, ku janë takuar sërish me të njëjtin biznesmen dhe politikan shqiptar, këtë herë pa pjesëmarrjen e prokurorit të Departamentit të Drejtësisë. Biznesmeni dhe politikani shqiptar diskutuan mundësitë e biznesit me të pandehurin McGonigal dhe Personin A.


33.
Më 19 nëntor 2017, i pandehuri McGonigal u takua me Person B në Shqipëri për darkë dhe për pije.

34. Më 20 nëntor 2017, i pandehuri McGonigal u takua me Kryeministrin e Shqipërisë në Shqipëri.

35. Më datë 21.11.2017, i pandehuriMcGonigal udhëtoi me avion nga Shqipëria në Austri, dhe më pas u kthye në Shtetet e Bashkuara. As McGonigal, as FBI, nuk e paguan qëndrimin e McGonigal gjatë kohës që ai ishte në Shqipëri.

36. Më datë 25.11.2017, i pandehuri McGonigal informoi prokurorin e Departamentit të Drejtësisë të përmendur më lart për një hetim të ri të mundshëm penal që përfshin një shtetas amerikan, i cili ishte regjistruar për një shërbim lobues në Shtetet e Bashkuara në emër të një partie politike shqiptare të ndryshme nga ajo në të cilën ishte anëtar Kryeministri. Një ditë më parë, ai kishte marrë informacion nga personi B për lobistin shtetas amerikan.

37. Në dhjetor 2017, McGonigal darkoi në Uashington DC me personin A dhe zyrtarë të qeverisë shqiptare dhe darkoi në Nju Jork me Personin A dhe Kryeministrin e Shqipërisë.

38. Më 4 janar 2018, i pandehuri McGonigal mori informacion në lidhje me lobistin qytetar amerikan që e kishte origjinën me Personin A, dhe ai ia përcolli informacionin një agjenti tjetër special të FBI-NY të nesërmen.

39. Më 22 janar 2018, i pandehuri McGonigal dorëzoi një FD-772b lidhur me udhëtimin e tij të nëntorit në Austri, të referuar më sipër. Formulari nuk zbuloi se i pandehuri McGonigal kishte udhëtuar në Shqipëri si dhe në Austri, ose se ai ishte takuar ose me Personin B ose me Kryeministrin e Shqipërisë, ose se ai kishte zbuluar punësimin e tij në FBI një shtetasi të huaj jashtë detyrës zyrtare.

40. 22 janar 2018, i pandehur McGonigal mori informacion në lidhje me lobistin qytetar amerikan nga Personi A, dhe e ka përcjellë informacionin te një zyrtar tjetër i FBI-NY, i cili ishte vartës i tij. Personi A e kishte marrë informacionin nga Zyra Kryeministrit të Shqipërisë.

41. Nga data 21 shkurt 2018, deri më 24 shkurt 2018, i pandehuri McGonigal ka udhëtuar me personin A për në Shqipëri, por ai nuk ka deklaruar udhëtiminn ë FBI sipas nevojës duke përdorur Format FD-772 ose FO772b.

42. Më 26 shkurt 2018, FBI-NY hapi zyrtarisht një hetim penal të fokusuar në lobistin shtetas amerikan me kërkesën e të pandehurit McGionigal dhe me udhëzimin e tij. Personi A u identifikua më vonë nga FBI-NY si një burim njerëzor konfidencial që mbështet hetimin dhe Personi A i dha informacion FBI-NY gjatë hetimit. Personi B më vonë ndihmoi në lehtësimin e një takimi midis FBI-NY dhe dëshmitarëve të vendosur në Evropë, ndër të tjera, duke paguar shpenzimet e udhëtimit të dëshmitarit. I pandehuri McGonigal nuk i kishte zbuluar në asnjë moment FBI-së marrëdhënien e tij financiare me Personin A dhe as kontaktet në vazhdim me Personi B sickërkohet duke përdorur tëFormulari FD-981.

43. Më datë 04.03.2018, i pandehuri McGonigal darkoi në Uashington DC, ndër të tjera, me Personin A, Kryeministrin e Shqipërisë dhe një ish-agjent special të FBI-së, i cili punonte në kompani shërbimesh profesionale.

44. Nga 26 prilli 2018, deri më 2 maj 2018, i pandehuri McGonigal udhëtoi me Personin A në Eëopë, duke përfshirë Shqipëri, por nuk e raportoi udhëtimin në FBI siç kërkohej duke përdorur formularët FD-772 ose FD-772b.

45. Më 27 prill 2018, i pandehuri McGonigal u takua me Personi C dhe Personi DGjermani. Në takim, personi C dhe personi D kërkuan një mundësi për të takuar ambasadoren e SHBA në Kombevet e Bashkuara ose një zyrtar tjetër të nivelit të lartë të qeverisë amerikane për të kërkuar mbështetjen e Shteteve të Bashkuara për një qëllim politik që do të ndikonte në rajonin e Bosnjë-Hercegovinës.

46. Më datë 08.05.2018, i pandehuriMcGonigal komunikoi me ndërlidhësin e FBI Kombet e Bashkuara dhe kërkoi ndihmë në organizimin e takimit që personi C dhe personi D kishin kërkuar.

47. Më 10 qershor 2018, i pandehuri McGonigal paraqiti një dokument OGE-278 që në mënyrë të gabuar nuk përfshinte asnjë informacion në lidhje me rreth 225,000 dollarë që ai kishte marrë nga Personi A.

48. Më 25 qershor 2018, i pandehuri McGonigal propozoi ndaj personit A që personi A dhe shoqëria A hyjnë në një marrëdhënie kontraktuale me personin D dhe shoqërinë farmaceutike të personit D. Propozimi i të pandehurit McGonigal përfshinte që Kompania A do të paguhej 500,000 dollarë nga Personi D dhe kompania farmaceutike e Personit D në këmbim të caktimit të një takimi midis personit D të kompanisë farmaceutike dhe një përfaqësuesi nga delegacioni i SHBA në Kombet e Bashkuara.

49. Më 1 korrik 2018, i pandehuri McGonigal i konfirmoi personit A me komunikim elektronik se ai kishte ridërguar të njëjtën gjuhë kontraktuale të përshkruar më sipër, dhe i pandehuri McGonigal i kërkoi Personit A të “mbronte emrin e [të pandehurit McGonigal]”.

50. Më 18 korrik 2018, sipas propozimit nga i pandehuri McGonigal, Personi A i propozoi Personit D marrëveshjen kontraktuale në të cilën Kompania A do të merrte 500,000 dollarë në këmbim të caktimit të një takimi midis personit D dhe një përfaqësuesi nga delegacioni i SHBA në Kombet e Bashkuara.

51. Më datë 26.07.2018, i pandehuriMcGonigal i dha ndërlidhësit të FBI-së në Kombet e Bashkuara datat e propozuara për takimin që personi C dhe personi D kishin kërkuar.

52. Më 13 gusht 2018, i pandehur Mçionigal mori pjesë një takim ku ai i dha informacion një zyrtari të lartë nga delegacioni amerikanKombet e Bashkuara për kërkesën e bërë nga personi C dhe personi D për një takim. I pandehuri McGonigal nuk ndau në asnjë moment informacion në lidhje me interesin financiar të personit A në takim, ose për marrëdhëniet financiare të të pandehurit McGonigal me Personin A.

53. Midis gushtit 2017 dhe daljes në pension të të pandehurit McGonigal nga FBI rreth shtatorit 2018, i pandehuri McGonigalnuk ka raportuar asnjë takim profesional apo zyrtar me shtetas të huaj në FBI sipas kërkesës duke përdorur formularët FD-981.


54. Më 6 maj
2019, përreth nëntë muaj pas daljes në pension nga të FBI, i pandehuri McGonigal dorëzoi një formular OGE-278 ku në mënyrë të gabuar dështoi të përfshijë ndonjë informacion në lidhje me rreth 225,000 dollarët që ai kishte marrë nga Personi A. (Fshehja e fakteve materiale, në kundërshtim me Titullin 18, Kodi i Shteteve të Bashkuara, Seksioni 1001(a)(1))

DY

55. Paragrafët 1 përmes 10 dhe 14 përmes 54 janë të përfshirë këtu.

56. Më 5 shtator 2017, në Distriktin e Kolumbias dhe gjetkë, i pandehuri Charles McGonigal me dashje dhe me vetëdije bëri dhe shkaktoi që të bëhen deklarata false, fiktive dhe të rreme në një çështje brenda juridiksionit të Degës Ekzekutive të Qeverisë së Shteteve të Bashkuara, përkatësisht FBI-së, në atë që i pandehur McGionigal deklaroi dhe përfaqësoi në mënyrë të rreme në një formular FD-772 se, për udhëtimin e ardhshëm në Evropë, se ai nuk kishte shoqërues udhëtimi, nuk do t’i sigurohej strehim dhe akomodim pa pagesë, do të udhëtonte vetëm për në Shqipëri dhe nuk kishte parashikuar ndonjë kontakt të huaj të raportueshëm, kur, në të vërtetë dhe në fakt, siç e dinte mirë dhe besonte atëherë i pandehuri McGonigal, i pandehuri McGonigal do të shoqërohej nga personi A, do të merrte strehim dhe akomodim falas, do të udhëtonte edhe për në Kosovë përveç Shqipërisë, dhe do të kishte kontakte me personin B dhe të tjerët, që duhet t’i raportonte.

(Deklaratë e rreme, në shkelje e Titullit 18, Kodi i Shteteve të Bashkuara, Seksioni 1001(a)(2))

TRE

57. Paragrafët 1 përmes 10 dhe 14 deri në 54 janë përfshirë këtu.


58.
Më 16 tetor 2017, në Distriktin e Kolumbias dhe gjetkë, i pandehuri Charles McGonigal me dashje dhe me vetëdije bëri dhe shkaktoi që të bëhen deklarata dhe përfaqësime materiale të rreme, fiktive dhe mashtruese për një çështje brenda juridiksionit të Degës Ekzekutive të Qeverisë së Shtetet e Bashkuara, përkatësisht FBI, në atë të pandehur McGonigal deklaroi dhe përfaqësoi në mënyrë të rreme në një formular FD-772b se, për të udhëtuar në Evropë muajin e kaluar, ai nuk kishte asnjë kontakt me një përfaqësues të një qeverie të huaj jashtë biznesit zyrtar të FBI-së, dhe nuk ia bëri të ditur punësimin e tij asnjë shtetasi të huaj jashtë biznesit zyrtar të FBI-së, kur, në të vërtetë dhe në fakt, siç e dinte mirë dhe besonte atëherë i pandehuri McGonigal, i pandehuri McGonigal kishte takuar Kryeministrin e Shqipërisë dheme një politikan kosovar dhe me personin B, dhe ua ka treguar atyre punësimin e tij në FBI.

(Deklaratë e rreme, në shkelje e Titulli l8, Kodi i Shteteve të Bashkuara, Seksioni1001(a)(2))

KATËR

59. Paragrafët 1 përmes 10 dhe 14 përmes 54 janë të përfshirë këtu.

60. Më 15 nëntor 2017, në Distriktin e Kolumbias dhe gjetkë, i pandehuri Charles McGonigal me dashje dhe me vetëdije bëri deklarata dhe përfaqësime të rreme, fiktive dhe mashtruese në një çështje brenda juridiksionit të Degës Ekzekutive të Qeverisë së Shteteve të Bashkuara, përkatësisht FBI-së, në atë që i pandehuri McGonigal deklaroi dhe përfaqësoi në mënyrë të rreme në një formular FD-772 që, për udhëtimet e ardhshme për në Evropë, ai nuk kishte shoqërues udhëtimi, nuk do t’i sigurohej strehim dhe akomodim pa pagesë, do të udhëtonte vetëm në Austri dhe nuk parashikonte ndonjë kontakt të huaj të raportueshëm, kur, në të vërtetë dhe në fakt, siç e dinte mirë atëherë i pandehuri McGonigal dhe besohet se i pandehuri McGonigal do të shoqërohej nga Personi A, do të merrte strehim dhe akomodim falas, do të udhëtonte në Shqipëri përveç Austrisë dhe do të kishte kontakte të huaja të raportueshme me Personin B dhe të tjerë.


(Deklaratë e rreme, në kundërshtim të
Titullit 18, Kodi i Shteteve të Bashkuara, Seksioni 1001(a)(2))

PESË

61. Paragrafët 1 përmes 10 dhe 14 përmes 54 janë të përfshirë këtu.

62. 22 janar 2018, në Distriktin e Kolumbias dhe gjetkë, i pandehuri Charles McGonigal me dashje dhe me vetëdije bëri dhe shkaktoi që të bëhen deklarata dhe përfaqësime materiale të rreme, fiktive dhe mashtruese në një çështje brenda juridiksionit të Degës Ekzekutive të Qeverisë së Shtetet e Bashkuara, përkatësisht FBI, në atë që i pandehuri McGonigal në mënyrë të rreme deklaroi në një formular FD-772b se, për të udhëtuar në Evropë dy muaj më parë, ai kishte udhëtuar vetëm në Austri, nuk kishte kontakte me një përfaqësues të një qeverie të huaj jashtë biznesit zyrtar të FBI-së dhe nuk ia zbuloi punësimin e tij asnjë shtetas i huajjashtë biznesit zyrtar të FBI-së, kur, në të vërtetë dhe në fakt, siç e dinte mirë atëherë i pandehuri McGonigaldhe besoi, i pandehuriMcGionigal kishte udhëtuar në Shqipëri përveç Austrisë, ishte takuar me Kryeministrin e Shqipërisë dhe gjithashtu ishte takuar me personin B dhe kishte bërë të ditur punësimin e tij në FBI.

(Deklarata të rreme, në kundërshtim me Titullin 18, Kodi i Shteteve të Bashkuara, Seksioni 1001(a)(2))

GJASHTË

63. Paragrafët 1 përmes 10 dhe 14 përmes 54 janë të përfshirë këtu.


64.
Më 10 qershor 2018, në Distriktin e Kolumbisë dhe gjetkë, i pandehuri Charles McGionigal bëri me dashje dhe me vetëdije deklarata false, fiktive dhe mashtruese në një çështje brenda juridiksionit të Degës Ekzekutive të Qeverisë së Shteteve të Bashkuara, përkatësisht FBI-së dhe OGE-së, në atë që i pandehuri McGonigal deklaroi dhe përfaqësoi në mënyrë të rreme në një formular OGE-278 se ai nuk kishte detyrime më të mëdha se 10,000 dollarë , dhe nuk arriti të zbulonte asetet dhe detyrimet e marra nga Personi A, kur, në të vërtetë dhe në fakt, siç e dinte mirë dhe besonte i pandehuri McGonigal atëherë, i pandehuri McGonigal kishte marrë përafërsisht 225,000 dollarë nga Personi A.

(Deklarata të rreme, në kundërshtim me Titullin 18, Kodi i Shteteve të Bashkuara, Seksioni 1001(a)(2))

SHTATË

65. Paragrafët 1 përmes 10 dhe 14 përmes 54 janë të përfshirë këtu.

66. Më 6 maj 2019, në Distriktin e Kolumbisë dhe gjetkë, i pandehuri Charles McGonigal me dashje dhe me vetëdije bëri deklarata të rremë, fiktive e mashtruese në një çështje brenda juridiksionit të Ekzekutivit Dega e Qeverisë së Shteteve të Bashkuara, përkatësishtFBI dhe OGE, në atë që i pandehuriMcGonigal deklaroi dhe përfaqësoi në mënyrë të rreme në një formular OGE-278 se ai nuk kishte detyrime më të mëdha se 10,000 dollarë dhe nuk arriti të zbulonte asetet dhe detyrimet e marra nga personi A, kur, në të vërtetë dhe në fakt, si i pandehur McGonigal atëherë e dinte mirë se kishte marrë afërsisht 225,000 dollarë nga Personi A.

(Deklarata të rreme, shkelje e Titullit 18, Kodi i Shteteve të Bashkuara, Seksioni1001(a)(2))

TETË

67. Paragrafët 1 i përafërt 10 dhe 14 përmes 54 janë të përfshirë këtu.


68.
Më 10 qershor 2018, në Distriktin e Kolumbisë dhe gjetkë, i pandehuri Charles McGonigal, me qëllimin për të penguar dhe influencuar në lidhje me hetimin dhe administrimin e duhur të një çështjeje brenda juridiksionit të një departamenti ose agjencie të Shteteve të Bashkuara, fshehu, mbuloi dhe faksifikoi me vetëdije dhe bëri shënime të rreme në një procesverbal, dokument dhe objekt të prekshëm. I pandehuri McGonigal dorëzoi dhe shkaktoi paraqitjen e një formulari OGE-278 me FBI-në dhe OGE, i cili gabimisht nuk raportoi asete më të mëdha se 51,000 dhe detyrime më të mëdha se 10,000 dollarë, kur, siç e dinte mirë dhe besonte atëherë i pandehuri McGonigal, ai mori afërsisht 225,000 dollarë nga Personi A.

NËNTË

69. Paragrafët 1 përmes 10 dhe 14 përmes 54 janë të të përfshirë këtu.


70. Më 6 maj 2019,
në Distriktin e Kolumbisë dhe gjetkë, i pandehuri Charles McGonigal, me qëllimin për të penguar dhe influencuar në lidhje me hetimin dhe administrimin e duhur të një çështjeje brenda juridiksionit të një departamenti ose agjencie të Shteteve të Bashkuara, fshehu, mbuloi dhe faksifikoi me vetëdije dhe bëri shënime të rreme në një procesverbal, dokument dhe objekt të prekshëm në mënyrë të rreme nuk raportoi asete më të mëdha se 1000 dollarë dhe detyrime më të mëdha se 10 000 dollarë, kur, siç e dinte mirë dhe besonte atëherë i pandehuri McGonigal, ai kishte marrë afërsisht 225,000 dollarë nga Personi A. / Përgatiti në shqip Zoom.al