Aplikacion
Kjo e bën atë hapjen më të fortë globale nga një film i animuar i të gjitha kohërave, tha kompania Disney.
Në Amerikën e Veriut, shitjet e biletave arritën rreth 155 milionë dollarë, duke rrëzuar nga froni Dune: Part Two.
Kjo shënon një fitore të madhe për kinematë, të cilat kanë fituar pak në arkë për disa filma të rinj këtë vit.
Fundjava e parë e Inside Out 2 ishte shumë më e fortë se filmi origjinal, i cili solli 90 milionë dollarë në fundjavën e tij të hapjes përpara se të fitonte 858 milionë dollarë në mbarë botën.
Ishte hapja e dytë më e mirë për kompaninë në tregun e Amerikës së Veriut, menjëherë pas publikimit të The Incredibles 2 të vitit 2018.
Fundjava e hapjes së suksesshme është një nxitje për Pixar pas performancave relativisht të dobëta të hapjes nga disa prej publikimeve të saj të fundit.
Inside Out 2 është vazhdimi i parë i hitit fitues të Oskarit 2015, i cili u fokusua në emocionet e një vajze të re të quajtur Riley.
Ndërsa origjinali kishte të bënte me ndjenja si gëzimi, frika dhe zemërimi, pjesa e fundit trajton çështje të tilla si zilia dhe ankthi.
Hapja e suksesshme e Inside Out 2 është një pikë e ndritshme në atë që deri më tani ka qenë një fillim i ngadaltë i verës për kompanitë e filmit.
Një pjesë e madhe e shitjeve vjetore të biletave zakonisht ndodhin në periudhën nga fundjava e parë e majit deri në fillim të shtatorit.
Megjithatë, grevat e aktorëve dhe skenaristëve vitin e kaluar kanë bërë që më pak filma të jenë gati për publikim këtë vit.
Industrisë i është dashur gjithashtu të luftojë me shërbimet e transmetimit si për përmbajtjen ashtu edhe për klientët.
Numri i biletave të kinemasë të shitura në Amerikën e Veriut deri më tani këtë vit është ulur me pothuajse një të katërtën krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit 2023, sipas kompanisë së hulumtimit të tregut mediatik Comscore.
Çeku me miliarda nga BE mbetet në letër, vonohen pagesat e Planit të Rritjes për vendet e Ballkanit