Aplikacion
Duke vendosur gjobën prej më shumë se 1.1 miliardë euro (1.3 miliardë dollarë) ndaj gjigantit të teknologjisë, AGCM tha se, “Amazon” kishte abuzuar me pozicionin e saj si ndërmjetës për shërbimet logjistike në platformën e vet, duke dëmtuar kështu ofruesit dhe furnizuesit e tjerë të shërbimeve.
Sipas deklaratës së AGCM, çështja specifike në lojë ishte shërbimi Fulfillment nga “Amazon” (FBA), ku kompania ofron të marrë përsipër logjistikën e transportit për shitësit. Sipas AGCM, përdorimi i shërbimit u dha shitësve avantazhe diku tjetër në platformën e shitjeve, duke përfshirë shikueshmëri më të mirë të klientit dhe mundësinë e etiketimit të produkteve të tyre si pjesë e Amazon Prime, diçka që shihet si vendimtare për nxitjen e shitjeve në faqen italiane të Amazon.
Sipas autoritetit të konkurrencës, Amazon aplikoi gjithashtu kontrolle të rrepta të cilësisë për shitësit që nuk përdornin shërbimin FBA, gjë që në disa raste çoi në bllokimin e llogarive. Amazon kishte dëmtuar kompanitë konkurruese të logjistikës duke i detyruar në mënyrë efektive të përdornin shërbimin e tyre”, shtoi autoriteti.
Në të njëjtën kohë, platformat e tjera të shitjeve paten një ndikim negative kur shitësit u detyruan efektivisht të përdornin Amazon për të siguruar shitjet.