Aplikacion
Të dhënat më të fundit tremujore të ankesave të publikuara nga Autoriteti i Aviacionit Civil tregojnë se Wizz Air renditet qartë si linja ajrore më e keqe për ankesat e përshkallëzuara, me 811 ankesa për 1 milion pasagjerë.
Linjat e tjera ajrore kishin më pak se gjysmën e ankesave, dhe shumë linja të tjera, në mënyrë të ndjeshme shumë më pak.
Rregullatori gjithashtu vuri në pikëpyetje kohët e fundit edhe afatin që Wizz Air po merrte për të përpunuar pretendimet e marra drejtpërdrejt nga pasagjerët dhe numrin e madh të Vendimeve të Gjykatës së Qarkut, të cilat kanë qenë kundër Wizz Air dhe mbeten të papaguara.
Autoriteti i Aviacionit Civil të Mbretërisë së Bashkuar ka qenë i qartë me Wizz Air se kjo është një mënyrë e papranueshme për të trajtuar pasagjerët dhe se është e domosdoshme që çështjet të trajtohen urgjentisht.
Wizz Air ka pranuar dhe shprehur keqardhjen për këto probleme dhe është zotuar ndaj Autoritetit të Aviacionit Civil se do të shqyrtojë kërkesat e mbetura dhe pagesat e papaguara. Por Autoriteti i Aviacionit Civil do të vazhdojë të monitorojë progresin.
Anna Boëles, Shefe e Politikës dhe Zbatimit të Konsumatorit në Autoritetin e Aviacionit Civil të Mbretërisë së Bashkuar, tha:
“Pasagjerët kanë të drejtë të presin që ankesat dhe pretendimet e tyre të zgjidhen shpejt dhe me efikasitet dhe të trajtohen në mënyrë të drejtë nga linjat ajrore. Vëllimi i ankesave dhe pretendimeve të marra në lidhje me Wizz Air është shumë më i lartë se ato që shihen për linjat e tjera ajrore. Krahas vonesave në përpunimin e ankesave, dhënien e dëmshpërblimeve dhe numrit të madh të Vendimeve të Gjykatës së Qarkut të bëra kundër Wizz Air, ka ngritur shqetësime të rëndësishme për Autoritetin e Aviacionit Civil
“Ne ia kemi bërë të qartë Wizz Air se sjellja e saj është e papranueshme dhe se presim që ankesat dhe pretendimet e vonuara të zgjidhen. Ne do të vazhdojmë të monitorojmë situatën. Aty ku kemi prova që një linjë ajrore po i lëshon pasagjerët, ne nuk do të hezitojmë të ndërmarrim veprime të mëtejshme aty ku kërkohet.”
PROBLEMET E WIZZ AIR NË SHQIPËRI
Wizz Air është nën nje rebesh kritikash të forta mediatike dhe të konsumatorit edhe në Shqipëri, për shkak të vonesave, anulimit të fluturimeve, ndëryshimit të destinacioneve gjatë kohës që avionët janë në fluturim dhe pa vënë në dijeni pasagjerët, mospagesën e dëshpërblimeve, lënien e pasagjerëve nëpër aeroportet e ndryshme të Europës apo për kushtet jashtë standardeve me të cilat operon.
Ndaj kompanisë ka pasur me dhjetra denoncime publike. Por ndryshe nga Anglia, në Shqipëri, Autoriteti i Aviacionit Civil hesht.
Zoom.al i ka dërguar një kërkesë Autoritetit për të kuptuar nëse ka ndërmarrë ndonjë veprim ndaj kompanisë Wizz Air, e cila po u shkakton shqiptarëve probleme e dëme të pallogaritshme.
Deri në momentin e botimit të këtij shkrimi nga Autoriteti i Aviacionit Civil Shqiptar nuk ka asnjë përgjigje.
Kompania vijon të joshë shqiptarët me çmime të ulta të biletave, por me vonesat, anulimet e fluturimeve, lëniet nëpër aeroporte, shqiptarët po paguajnë kosto disafish më të larta sesa po të zgjidhnin të udhëtonin me kompani të tjera.
Wizz Air hyri në Shqipëri përmes një kontrate me Aeroportin e Rinasit, që menaxhohet me koncesion nga kompania Kastrati Group. Ajo u marketua si një kompani që do të krijonte lehtësira për shqiptarët, por që nga nisja e operimit, raporti mes të mirave dhe problemeve është përmbysur dhe ankesat ndaj Wizz Air sa vijnë e shtohen nga përdoruesit e saj. /Zoom.al