Aplikacion
Modelet u ngjitën në një pistë të vendosur në kopshtet Tuileries të kryeqytetit francez, duke shfaqur një koleksion me pamje të lëmuara, femërore të mbushura me referencat e veshjeve të punës, duke kombinuar fustane të tejdukshme me xhaketa dhe doreza për motoçikleta, tek fundet e gjata dhe duke hedhur airbag dhe stilizuar antiplumb. jelekët mbi supe.
Etiketa në pronësi të LVMH ishte marka e parë e madhe që u shfaq në Javën e Modës në Paris, e cila zgjat deri më 8 mars dhe mbyll një muaj të ngjarjeve të modës në Nju Jork, Londër dhe Milano.
“Unë mendoj se eksplorimi i këtij lloji territori na ndihmon të kuptojmë vlerën reale të modës,” tha në një intervistë Maria Grazia Chiuri, stiliste e veshjeve të grave për labelin në pronësi të LVMH .
Pamja hapëse, një kostum me tela, doli përpara se dritat të ndizen, duke përzier najlon të teknologjisë së lartë me lesh kashmiri, rrjetë të tejdukshme, xhaketa të veshura me sisteme ngrohjeje, korse dhe pantallona të shkurtra motorrike. , i pajisur me syze futuristike dhe shirita koke që u uleshin sipër gërshetave të endura fort, të mbështjellë afër kokës.
Shfaqja tërhoqi turma fansash që bërtisnin, të cilët nxituan nëpër kopshtet publike për të përshëndetur yllin e K-pop-it Jisoo të Blackpink ndërsa ajo po dilte nga vendi i shfaqjes.
Rihanna gjithashtu mori pjesë në këtë ngjarje, e cila qëdronte e ulër pranë shefit të LVMH, Bernard Arnault, duke i shtyrë të ftuarit të ngriheshin për të kapur imazhet në telefonat e tyre të yllit shtatzënë./L.K
Kolumbianë dhe venezueljanë te laboratori i drogës në Kodrën e Diellit, kokaina në 48 tonë lëkurë