Aplikacion
Jozsef Varadi, shefi ekzekutiv i Wizz Air, është vënë në qendër të kritikave pasi i bëri thirrje stafit që të ulë ‘shkallën e lodhjes’ së kompanisë.
Në një video të brendshme të parë nga Daily Mail, shefi i linjës ajrore buxhetore tha: “Ne të gjithë jemi të lodhur, por ndonjëherë kërkohet të bëjmë një milje shtesë. Ne nuk mund ta drejtojmë këtë biznes kur 1 në 5 persona merr raport, sepse është i lodhur.
“Dëmi është i madh kur anulojmë fluturimin. Është dëmtimi i reputacionit të markës. Dhe është një dëm financiar, sepse ne duhet të paguajmë dëmshpërblim për këtë.
Wizz Air është detyruar të heqë dhjetëra fluturime në javët e fundit mes mungesës së stafit dhe ndërprerjes sëudhëtimeve në të gjithë Mbretërinë e Bashkuar.
Mbrëmë, Martin Chalk, sekretari i përgjithshëm i Shoqatës Britanike të Pilotëve të Linjave Ajrore, dënoi komentet e z. Varadi, duke thënë: “Jam i tronditur që një CEO (Drejtor Ekzekutiv) i një linje ajrore do të këshillonte veprime në kundërshtim me kulturën bazë të sigurisë.
“Unë do t’i bëj thirrje zotit Varadi të sqarojë me shpejtësi që Wizz Air do të mbështesë plotësisht çdo pilot që bën gjënë e duhur për sigurinë e pasagjerëve, ekuipazhit dhe avionit të tyre, duke mos fluturuar nëse janë të lodhur.
Polemika vjen pasi kompania ajrore me bazë në Hungari njoftoi se kishte grumbulluar humbje prej 550 milionë paundësh për 12 muajt deri në fund të marsit – megjithëse të ardhurat u dyfishuan në 1.4 miliardë paund.
Më shumë se 27 milionë pasagjerë fluturuan me Wizz Air vitin e kaluar – nga 17 milionë një vit më parë.
Në një fjalim optimist, Varadi tha se ai pret që linja ajrore të japë “programin e saj më të madh të fluturimit veror ndonjëherë dhe rritjen më të shpejtë në industri”.
Megjithatë Wizz Air pret të ketë humbje të mëtejshme midis prillit dhe qershorit për shkak të kostove më të larta të karburantit dhe kaosit të vazhdueshëm të aeroporteve.
Linjat e tjera ajrore të mëdha, si British Airways dhe easyJet, janë përballur gjithashtu me ndërprerje që kur kufizimet e Covid u lehtësuan në mars.
Dje, Sajid Javid kritikoi industrinë, duke thënë se ishte “ka ardhur koha që të merrte më shumë përgjegjësi për të zgjidhur sfidat e veta”.
Sekretari i Shëndetësisë shtoi: “Nuk kemi parë probleme të ngjashme në Francë, Gjermani apo Itali. Ata gjithashtu kanë nivele shumë të ulëta të papunësisë si ne, kështu që ata përballen me sfidat e tregut të punës si ne. Industria duhet të kishte bërë më mirë.’
Një zëdhënës i Wizz Air tha: “Çështjet e zinxhirit të furnizimit po prekin të gjitha linjat ajrore, veçanërisht disponueshmërinë dhe mirëqenien e stafit. Në këtë kontekst, të gjithë klientët tanë për të minimizuar ndërprerjen ishte tema kryesore e këtij takimi.’
Ai shtoi se siguria është “prioriteti i parë” i linjës ajrore dhe thanë se ata kanë “një sistem të fuqishëm dhe të përgjegjshëm të menaxhimit të ekuipazhit”. (Shkrimi është i Daily Mail, i përgatitur nga Zoom.al)
Wizz Air në Shqipëri
Në Shqipëri, qytetarët kanë shprehur shqetësimin në rrjetet sociale, për vonesat e gjata dhe të shpeshta, lënien nëpër aeroporte si pasojë e anulimit të fluturimeve, apo zbritje në aerporte të ndryshme nga destinacioni për të cilin kanë prerë biletat me Wizz Air. Zoom.al i ka publikuar vazhdimisht shqetësimet e tyre.
Një avion i Wizz Air i nisur nga Tirana në Bruksel përfundoi në Lilë të Francës. Një avion që duhej të merrte pasagjerët në Barcelonë, nuk shkoi fare në aeroport.
Pritjet nëpër aeroporte për mbi 2 orë janë të zakonshme. Kushtet u dhëtimit janë denoncuar si skandaloze, për shkak se avionët fikin e kondicionerët, me gjasë për të mos harxhuar më shumë karburant.
Me gjithë problemet, autoritetet nuk po ndërhyjnë. Wizz Air u soll në Shqipëri me anë të një kontrate me kompaninë Kastrati, që menaxhon me koncesion Aeroportin Ndërkombëtar “Nënë Tereza” në Rinas. /Zoom.al