Aplikacion
Skandali shpërtheu tani. Gjykata Gjermane e Auditimit (Bundesrechnungshof), akuzoi qeverinë e Olaf Scholz se ka fshehur kushtet reale financiare të vendit duke transferuar angazhime financiare shumëvjeçare në mjete të veçanta financiare (Sondervermoegen), pra brenda kompanive të krijuara me qëllimin e saktë të fshehjes së borxhit midis një game të gjerë investitorësh.
Një lëvizje në kontrast total me rregullat evropiane, pretendon Bundesrechnungshof, e cila thotë se këto fonde duhet të llogariten në financat publike dhe se, për momentin, ato po grumbullojnë shumën masive prej 869 miliardë eurosh.
Me kalimin e kohës, në fakt, qeveria e udhëhequr nga Scholz ka tërhequr gjithnjë e më shumë fonde jashtë buxhetit federal, duke përfshirë një fond të posaçëm për të forcuar Forcat e Armatosura (Bundesëehr) me 100 miliardë euro, 60 miliardë të tjera për të arritur objektivat klimatike si dhe 200 miliardë për rikonvertimin e energjisë.
Vetë fondi për fuqizimin e ushtrisë është në qendër të stuhisë. I krijuar vitin e kaluar për t’u marrë me emergjencën në Ukrainë dhe për të arritur objektivin e NATO-s për të shpenzuar të paktën 2% të prodhimit kombëtar për mbrojtjen duke filluar nga viti 2024, fondi prej 100 miliardë eurosh dhe duhet të ndahet vetëm për blerjen e armatimeve dhe pajisjeve luftarale.
Por duket se nuk ka shkuar kështu, duke qenë se Bundesrechnungshof kundërshton planin e qeverisë për të zgjeruar përdorimin e synuar, duke e përcaktuar masën si “shkelje të ligjit” dhe, për rrjedhojë, “të papranueshme”.
Zëdhënësi i BE-së: “Ndalohet përdorimi i fondeve speciale për të ulur deficitet”
Një lëvizje, ajo e Berlinit, e cila nuk kaloi pa u vënë re në Bruksel. Në vazhdën e asaj që është specifikuar tashmë nga Gjykata Gjermane e Audituesve, një zëdhënës i Komisionit Europian nënvizoi për Adnkronos se vendet anëtare të BE-së nuk lejohen të përjashtojnë “ndonjë shpenzim të veçantë” nga deficiti publik duke përdorur “fondet speciale”.
“Është një koncept statistikor – vazhdoi ai – i llogaritur nga autoritetet statistikore kombëtare dhe evropiane, në përputhje me një metodologji të rënë dakord nga të gjithë, e njohur si ESA 2010 – vazhdon ai – në përputhje me këtë metodologji dhe për qëllimet tona. Nuk është e mundur që asnjë shtet anëtar të përjashtojë ndonjë shpenzim të veçantë nga deficiti duke përdorur metoda ad hoc, për shembull nëpërmjet përdorimit të fondeve të veçanta”.