zoom

Slider

Metaverse së shpejti në terrenin e pasurive të paluajtshme. Jeni gati?

Njoftimi i fundit i Meta se do të punojë nga distanca nga kënde të ndryshme të botës, nga Izraeli dhe New York, në Kaliforni dhe MB, simbolizon një epokë të re emocionuese. Vendimi shkon përtej përfshirjes së punës në distancë; është një testament për efikasitetin e metaverse, me synimin e rritjes së Meta.

Duke punuar në metaverse, kompania kërkon të provojë se ekipet mund të bashkëpunojnë në mënyrë efektive dhe të funksionojnë në një internet interaktiv, bisedues dhe të ngjashëm me jetën. Nëse është e suksesshme, lëvizja do të përmbysë edhe një herë kthimin në zyrën fizike.

Por ja çfarë është interesante. Metaverse mund të transformojë jo vetëm zyrën fizike, por të gjitha pasuritë e paluajtshme. Shikoni pronarët e shitjeve me pakicë luksoze dhe pronarët e qendrave tregtare, dhe më pas ndërtuesit e apartamenteve luksoze, të gjithë ata duhet të fillojnë të shqyrtojnë se si një internet gjithëpërfshirës mund të ripërcaktojë mënyrën se si shesin pronat dhe të krijojë besnikërinë e klientit.

Hapësirat me pakicë dhe metaverse 

Marshimi në vazhdim i pandemisë dhe tregtisë elektronike ka paraqitur vështirësi të vazhdueshme për pronarët e shitjeve me pakicë dhe pronarët e qendrave tregtare. Përballë vendeve të lira rekord dhe mbylljeve të dyqaneve, qiramarrësit janë gjithnjë e më shumë në kërkim të diçkaje për të joshur klientët të kthehen në hapësirat fizike.

Shikoni Gucci, Burberry, Louis Vuitton, Balenciaga dhe Nike: Prezantimet e tyre emocionuese në metaverse variojnë nga një grup përvojash zhytëse deri te çantat digjitale me prodhime të kufizuara. Markat e tjera të shitjes me pakicë po kuptojnë shpejt se duhet të bëjnë diçka të ngjashme, dhe marrja me qira e hapësirës në një dyqan virtual që ndihmon në kurimin dhe ndërtimin e komunitetit është një mënyrë e sigurtë për ta bërë këtë. Por jo të gjithë janë Gucci, Burberry, Louis Vuitton, Balenciaga apo Nike. Dhe këtu qëndron mundësia.

Pronarët me pakicë dhe pronarët e qendrave tregtare duhet të ndërtojnë kopje digjitale të aseteve të tyre në metaverse dhe më pas të marrin me qira hapësirën virtuale dhe atë fizike së bashku. Duke vepruar kështu, ata u mundësojnë qiramarrësve të krijojnë një ndërveprim të fortë midis botës reale dhe asaj virtuale.

Apartamentet luksoze takohen me metaverse 

Kur shiten mirë apartamentet luksoze? Kur ata kanë arritur të gjenerojnë zhurmë të rëndësishme dhe metaverse shërben si një mënyrë për ta, për ta bërë këtë.

Ja si mund të realizohet: Ndërtoni një kopje virtuale të një zhvillimi të vazhdueshëm banimi dhe lejoni blerësit e interesuar të zotërojnë pjesë të zhvillimit virtual përmes NFT-ve me botim të kufizuar, të cilat më pas zhbllokojnë çmimet preferenciale dhe aksesin për apartamentet fizike.

NFT-të kodojnë provat e pronësisë dhe mund të racionalizohen në bazë të kërkesës, duke i ndihmuar zhvilluesit të riimagjinojnë listën e zakonshme të pritjes. Më tej, të njëjtat NFT mund të përdoren për të krijuar edhe më shumë zhurmë, duke e lidhur pronësinë e tyre me përfitime ekskluzive, pasi zhvillimi fizik shkon drejtpërdrejt në treg.

Mungesa dhe ekskluziviteti rrisin dëshirat për eksplorim dhe NFT-të e lidhura me zhvillimet virtuale e përforcojnë atë. Është një strategji marketingu që do ta shohim më shumë në vitet në vijim.