Aplikacion
Ndërsa pandemia solli pak dështime të linjave ajrore në rajon mes një përmbytjesh pagesash ndihme, transportuesit tani përballen me një shtrydhje nga kostot më të larta të karburantit dhe punës së kombinuar me një rënie sezonale të udhëtimit, tha Bernstein në një shënim investitor të hënën. Kjo është pikërisht ndërsa qeveritë luftojnë për t’iu përgjigjur faturave në rritje të familjeve.
Transportuesit më të vegjël në Evropën Qendrore dhe Lindore do të jenë më të cenueshëm, thanë analistët e Bernstein, Alex Irving dhe Clementine Flinois, duke përmendur një model të ri për vlerësimin e rrezikut të falimentimit sipas niveleve të konkurrencës dhe kapacitetit, rrjeteve të rrugëve dhe kostove të mundshme nga marrja me qira dhe zëvendësimi i avionëve.
Gjashtë linjat ajrore më të mira të Evropës përballen me rrezik të papërfillshëm, tha Bernstein, me specialistët me kosto të ulët Ryanair Holdings Plc , EasyJet Plc dhe Wizz Air Holdings Plc që ruajnë vlerësimet e kreditit të nivelit të investimeve dhe grupet e trashëgimisë Air France-KLM , IAG SA dhe Deutsche Lufthansa AG ende në gjendje të mbështetuni në ndihmën e qeverisë nëse kërkohet.
Transportuesit më të ekspozuar përfshijnë një nga Qipro dhe dy nga Shqipëria, si dhe linja ajrore me bazë në Bjellorusi, Bullgari, Republikën Çeke, Gjeorgji, Moldavi dhe Rumani.
Kjo duhet të favorizojë lojtarët më të fortë në Evropën Lindore, kryesisht Wizz dhe Ryanair me bazë në Budapest, sipas Bernstein, të cilat tha se kanë aftësinë për të shpërndarë me shpejtësi avionët në tregjet e sapoliruara.
A qëndron Wizz Air pas kësaj skeme?
WizzAir ka hyrë në tregun shqiptar me cmime shumë të ulta. Ekspertë të ndryshëm kanë paralajmëruar se kjo është strategji për të dëmtuar kompanitë e tjera ajrore, me qëllim që t’i falimentojë dhe t’u marrë klientelen.
Pasi t’i çojë kompanitë e tjera drejt falimentimit dhe t’u marrë klientelën, Wizz Air pritet t’i rrisë çmimet e biletave për të rregulluar bilancet. Në këtë mënyrë Wizz Air do të ketë monopolin e fluturimeve “low cost” në Shqipëri.
Wizz Air erdhi në Tiranë pasi koncesioni i aeroportit të Rinasit kaloi në duart e shoqërisë Kastrati Group. Kompania është vënë nën akuzë në disa vende të Europës se u ka kërkuar pilotëve të bëjnë fluturime mbi orarin normal të punës, vetëm për të kapur sa më shumë treg.
Zoom.al ka shkruar artikuj të ndryshëm në lidhje me Wizz Air, për shkak të ankesave të mbërritura në redaksinë tonë nga pasagjerë të shumtë, për anulim fluturimesh, pritje të gjata e kushte skandaloze të udhëtimit. /Zoom.al