Aplikacion
Tarifat e reja për prodhimet individuale variojnë nga 17.4% në 37.6%, që është mbi një tarifë prej 10% që ishte tashmë në fuqi për të gjitha makinat elektrike të importuara nga Kina.
Kjo mund të rrisë çmimin e makinave elektrike në të gjithë BE-në, duke i bërë ato më pak të përballueshme për konsumatorët evropianë.
Ky veprim është gjithashtu një goditje e madhe për Pekinin, i cili tashmë është në një luftë tregtare me Uashingtonin. BE-ja është tregu më i madh jashtë shtetit për industrinë e Kinës për automjete elektrike dhe vendi po mbështet në produktet e teknologjisë së lartë për të ndihmuar në ringjalljen e ekonomisë së saj.
Zyrtarët e BE thonë se kjo rritje e importeve u nxit nga “subvencionimi i padrejtë”, i cili lejoi që automjetet elektrike të prodhuara në Kinë të shiten me çmime shumë më të ulëta se ato të prodhuara në bllok.
Kina e ka mohuar këtë akuzë të përsëritur nga SHBA dhe BE: Pekini po subvencionon prodhimin e tepërt për të përmbytur tregjet perëndimore me importe të lira.
Tarifat e reja hyjnë në fuqi të premten, por aktualisht janë të përkohshme, ndërkohë që hetimi për mbështetjen e shtetit kinez për prodhuesit e automjeteve elektrike të vendit vazhdon. Ato nuk ka gjasa të imponohen deri në fund të këtij viti.
Pra, kush janë fituesit dhe humbësit e mundshëm në këtë mosmarrëveshje tregtare?
Nuk janë vetëm markat kineze ato që preken nga ky veprim. Firmat perëndimore që prodhojnë makina në Kinë janë gjithashtu nën vëzhgim nga Brukseli.
Duke vendosur tarifa, Brukseli thotë se po përpiqet të korrigjojë atë që e sheh si një treg të shtrembëruar. Vendimi i BE-së mund të duket i zbutur në krahasim me një lëvizje të fundit të SHBA-së për të rritur tarifat e saj totale në 100%, por mund të jetë shumë më e rëndësishme. Makinat elektrike kineze janë një pamje relativisht e rrallë në rrugët e SHBA-së, por shumë më e zakonshme në BE.
Numri i automjeteve elektrike të shitura nga markat kineze në të gjithë BE-në u rrit nga vetëm 0.4% e tregut total të EV në 2019 në pothuajse 8% vitin e kaluar, sipas shifrave nga grupi me ndikim të gjelbër me bazë në Bruksel Transport dhe Mjedis (T&E).
Por jo të gjitha automjetet elektrike të prodhimit kinez do të goditen në mënyrë të barabartë nga tarifat e reja.