Aplikacion
Prodhuesit kinezë të automjeteve elektrikedo të përballen me tarifa nga 4 korriku “nëse diskutimet me autoritetet kineze nuk çojnë në një zgjidhje efektive”.
Njoftimi i BE-së vjen ndërsa ajo vazhdon një hetim mbi atë që pretendon se është një vërshim i makinave kineze të lira, të subvencionuara nga qeveria në bllokun tregtar.
Kina pretendoi se tarifat shkelnin rregullat e tregtisë ndërkombëtare dhe e përshkroi hetimin si proteksionizëm.
Prodhuesit e EV që bashkëpunuan me hetimin, të cilin Komisioni Evropian qeverisës i BE-së nisi në tetor, do të përballen me një tarifë mesatare prej 21%, ndërsa ata që nuk e kanë bashkëpunuar do të përballen me një nga 38.1%.
Ndërkohë, tarifa specifike do të aplikohen për tre kompani:
Kompanitë jo-kineze të makinave që prodhojnë disa automjete elektrike në Kinë, duke përfshirë ato me bazë në BE si BMW, gjithashtu do të preken.
Komisioni tha se Tesla mund të marrë një “normë doganore të llogaritur individualisht” për shkak të një kërkese specifike që kishte bërë.
Këto tarifa do të vijnë në krye të tarifës aktuale prej 10% të vendosur për të gjitha makinat elektrike të prodhuara në Kinë.
Ndërhyrja e BE-së vjen pasi SHBA-ja bëri një lëvizje shumë më të guximshme për rritjen e tarifave të saj për makinat elektrike kineze nga 25% në 100% muajin e kaluar.