Aplikacion
Familja Hunt, nga Beccles, Suffolk, duhej të fluturonte për në Larnaka në Qipro me miqtë, por fluturimet e tyre u anuluan dy herë nga Wizz Air.
Kompania ajrore largoi mijëra persona nga stafi gjatë pandemisë dhe ka luftuar për të rekrutuar, duke çuar në mungesa dhe anulime të stafit.
Wizz Air u ka kërkuar falje klientëve.
Rachel Hunt tha se fluturimi i tyre i parë u anulua pasi ata mbërritën në Aeroportin Gatëick (Londër), pasi u larguan nga shtëpia e tyre në 02:00 të mëngësit, të mërkurën e 1 qershorit.
“Arritëm në aeroport dhe morëm një mesazh në orën 08:30 ku thuhej se fluturimi juaj sapo është anuluar, ne po thonim ‘në rregull, tani çfarë të bëjmë?”, tha ajo.
“Nuk ishte askush nga linja ajrore aty… ne u ndjemë plotësisht të vetëm.”
Ajo arriti të rezervonte një tjetër fluturim dy ditë më vonë. Ata rezervuan gjithashtu një hotel afër Gatëick.
“Ne arritëm deri te porta e imbarkimit dhe morëm një mesazh tjetër (anulimi) pikërisht kur ishim gati të hipnim në fluturim,” tha ajo.
“Isha thjesht në mosbesim, mendova se një herë është e të jesh e pafat, por dy herë është thjesht qesharake. Shpërtheva në lot.”
Ajo tha se ishte “me të vërtetë e zhgënjyer” me Wizz Air.
“Jam vërtet, me të vërtetë, e pakënaqur që askush nuk ka qenë në kontakt – ne thjesht kemi pasur email të automatizuar,” tha zonja Hunt.
Burri i saj, Sam, tha se pasi foli me kontrollin kufitar kuptoi se “ishte vërtet e dukshme që këto fluturime nuk do të kryheshin”.
“Ata qenë në gjendje të na tregonin përqindjen e fluturimeve që do të anuloheshin çdo ditë,” tha ai.
‘Modeli i çuditshëm biznesi’
Ai tha se kompanitë e fluturimit duhet të njoftojnë për anulimin e fluturimeve më herët.
“Diku po bëhet një llogaritje”, tha ai.
“Fluturimet janë shitur dhe nuk kryhen. Është e qartë se ka një kompensim që duhet të bëhet në një moment, duket si një model i çuditshëm biznesi.”
Familja kishte paguar 800 paund për fluturimet, por mendojnë se janë 1000 paund të hequra nga xhepi duke marrë parasysh të gjitha shpenzimet e tyre.
Gillian Mansbridge, nga Mattishall në Norfolk, arriti të shkonte në Qipro me familjen e saj, një festë me shtatë persona, duke përfshirë dy foshnja, por nuk mundi të kthehej të premten dhe iu desh të qëndronte katër netë shtesë në një hotel në ishullin mesdhetar.
Ajo tha se ata më në fund u kthyen në shtëpi të mërkurën, por ishin të rraskapitur pasi kaluan ditë duke u përpjekur të kontaktojnë Wizz Air dhe të gjenin fluturimet zëvendësuese dhe akomodimin.
“Pelenat kishin mbaruar të gjitha, qumështi i foshnjës kishte mbaruar, ilaçet e mia kishin mbaruar, vajza ime kishte mbaruar”, tha ajo.
Zonja Mansbridge tha se pushuesve të tjerë u ishte thënë gjithashtu të shkonin në aeroport vetëm për të parë se fluturimi i tyre i dytë ishte anuluar.
Ajo tha se ajo dhe vajza e saj u desh të shpenzonin më shumë nga ditët e tyre të pushimeve vjetore vetëm për shkak të vonesave për të shkuar në shtëpi.
“Ka ende njerëz atje që nuk mund të kthehen. Unë kurrë nuk do të fluturoja më me ta [Wizz Air]” – tha ajo
Në një deklaratë, Wizz Air “u kërkoi falje sinqerisht” klientëve.
Kompania shtoi: “Ka një mungesë të gjerë të stafit, veçanërisht në kontrollin e trafikut ajror, operacionet tokësore dhe trajtimin e bagazheve, sigurinë dhe nëpër aeroporte.” /BBC -Përgatiti në shqip Zoom.al