Aplikacion
Por duket se kompania ka vendosur të godasë videot promovuese dhe ka lëshuar rregulla të reja që do të bllokojnë imazhet që reklamojnë trupin dhe mesazhet e dëmshme të lidhura me të.
Në mënyrë të parashikueshme, përdoruesit që fituan para duke promovuar barna dhe taktika për humbje peshe, panë filialet e tyre të goditura nga rregullat e reja, ose u zhvendosën në platforma të tjera, ose filluan të ndryshojnë mënyrën se si flasin për këto barna.
Natyrisht, ndjekja e rekomandimeve dhe udhëzimeve të barnave me recetë në TikTok është një taktikë problematike në vetvete. Nga pikëpamja ligjore, promovimi i këtyre barnave në një platformë të mediave sociale bie në një fushë rregullative “të errët”. Të paktën në Amerikë, shumë ligjvënës kanë shprehur shqetësimin se influencuesit nuk po u japin konsumatorëve pasqyrën e plotë të rreziqeve të këtyre barnave të injektueshme.
Nga ana tjetër, po aq e diskutueshme është praktika e shumë influencuesve që përdorin përvojat e tyre të humbjes së peshës për të promovuar barnat e prodhuara nga farmacitë dhe të përshkruara nga kompanitë e teleshëndetit. /ZOOM.AL/