Aplikacion
Kompania suedeze ka zgjeruar bazën e saj të përdoruesve prej vitesh, duke u ofruar abonentëve akses në podkaste dhe libra audio. Por fitimi i saj bruto tremujor erdhi në kurriz të dështimit për të parashikuar përdoruesit aktivë mujorë.
Vitin e kaluar ajo shkurtoi 17% të fuqisë së saj punëtore në një lëvizje për të përmirësuar kostot. CEO i “Spotify”, Daniel Ek deklaroi dhjetorin e kaluar se rreth 1 500 vende pune do të shkurtoheshin si pjesë e veprimeve thelbësore për të ulur kostot tona në mënyrë që kompania të mund të përmbushte qëllimet e saj’’.
Por kompania e teknologjisë ka një mision të zgjerohet në mbarë botën dhe të arrijë një miliard përdorues deri në vitin 2030.
Pjesa më e madhe e fitimeve të ”Spotify” janë nxitur nga biznesi i saj i podcast-it. Marzhet bruto u rritën në 27,6% në tremujor, krahasuar me 25,2% një vit më parë. /ZOOM.AL/