zoom

Bota

Romë-Nju Jork në 55 minuta falë një avioni hipersonik inovativ, testimet nisin në 2025

Nga Roma në Nju Jork për 55 minuta, nga Londra në Pekin në pak më shumë se një orë: jo fantazi por realitet, me kusht që të udhëtosh me 7,400 kilometra në orë.

Është po aq premtuese sa startup-i i Teksasit Venus Aerospace, i cili të dielën më 29 shtator paraqiti në Up.Summit në Bentonville (Arkansas) një motor revolucionar shpërthimi rrotullues të quajtur VDR2, akronim për Detonimin Venus Ramjet 2000 lb Thrust Engine. Përcaktuar nga kompania «një hap i rëndësishëm përpara në fluturimin me shpejtësi të lartë», në fakt është projektuar për t’ju lejuar të prekni Mach 6, rreth gjashtë herë tingullin. Bazuar në revolucionin (e mundshëm), një sistem shtytësish aventureske që, në vend që të shfrytëzojë djegjen e ngadaltë të karburantit, sipas projektuesve, do të jetë në gjendje të gjenerojë valë shpërthimi që do të qarkullojnë në mënyrë ciklike brenda qarkut, duke garantuar kështu performancë rekord.

«Ky motor e bën realitet ekonominë hipersonike,” tha bashkëthemeluesi i Venus Aerospace Andrew Duggleby. Përsëri – siç mësojmë – fluturimi i parë testues i VDR2 do të kryhet në vitin 2025. «Mezi presim të punojmë për të edhe më tej, për të fluturuar kopjen e parë dhe në fund për të përsosur një koncept motorri që deri tani ka ekzistuar kryesisht në tekstet mësimore, por asnjëherë si njësi prodhimi» tha Eric Briggs, oficer kryesor operativ i një kompanie tjetër të përfshirë në projektin me emrin Velontra. Nuk mjaftonte, risia do të lejonte të kalonte në lartësi prej më shumë se 30 kilometrash (rreth tre herë më shumë se fluturime tregtare normale): sa do të mjaftonte për të shijuar privilegjin e admirimit të lakimit të Tokës, reve që lejojnë.

Megjithatë, siç na kujton proverba, midis të thënit dhe të bërit ka një det (qielli, në këtë rast). Prandaj, është e vetëkuptueshme që përpara se të vendoset zyrtarisht në treg një pajisje kaq e sofistikuar, do të duhet të kapërcehen sfidat (ndaluese) që lidhen me çështje të tilla si siguria dhe efikasiteti i energjisë, ndikimi mjedisor dhe lehtësia e prodhimit, deri në të dyja. kostot e blerjes dhe mirëmbajtjes. Kjo do të thotë, shumë nga aspektet që më shumë se tridhjetë vjet më parë çuan Air France dhe British Airways të vendosnin Concorde (i cili arriti 2 Mach) në papafingo. Dhe çfarë nëse VDR2, megjithëse nuk është i përshtatshëm për transportin e pasagjerëve, do të përdorej për përdorime ushtarake? Për momentin, asnjë skenar nuk mund të përjashtohet. Ndërkohë udhëtarët po i mbajnë gishtat të kryqëzuar.