Aplikacion
Firma tha se fitoi 630 milionë dollarë në tre muajt e parë të vitit, më shumë se 47% më e ulët se tremujori i kaluar.
BYD ka konkurruar me Tesla-n e Elon Musk për të qenë shitësi më i madh në botë i makinave EV. Gjiganti amerikan e rifitoi titullin në fillim të këtij muaji pasi humbi nga rivali i tij kinez në fund të vitit të kaluar.
BYD thotë se shiti pak më shumë se 300,000 makina vetëm me bateri në tre muajt e parë të vitit, nga një rekord 526,000 në tremujorin e fundit të 2023.
Rezultatet e fundit financiare të firmës me bazë në Shenzhen sugjerojnë se ajo mund të jetë duke performuar më mirë se Tesla, e cila postoi rënien e saj të parë tremujore të të ardhurave që kur pandemia ndërpreu prodhimin dhe shitjet e saj në 2020.
BYD dhe rivalët e saj janë përfshirë në një luftë çmimesh në Kinë, pasi ata konkurrojnë për pjesën e tregut në një kohë të rritjes ekonomike më të ngadaltë.
Kompania, e cila mbështetet nga investitori veteran amerikan Warren Buffett’s Berkshire Hathaway, ka ulur çmimet në disa prej modeleve të saj më të fundit ndërsa përpiqet të tërheqë blerës që kanë qenë më të kujdesshëm kur bëhet fjalë për artikujt e mëdhenj të biletave, si makinat.
Për të zbutur goditjen e kërkesës më të butë në Kinë, BYD ka kërkuar gjithashtu të zgjerohet në tregje të reja.
Prodhuesi i EV eksportoi 240,000 makina në vitin 2023 dhe po kërkon ta rrisë këtë numër ndjeshëm këtë vit.
Shtytja e saj agresive në tregjet jashtë shtetit ka shkaktuar një reagim të ashpër në SHBA dhe Evropë, ku qeveritë po kërkojnë të mbrojnë prodhuesit e tyre vendas të makinave.
Së bashku me përpjekjet e saj për të rritur eksportet, BYD ka diversifikuar gjithashtu gamën e produkteve të saj duke ofruar modele të nivelit më të lartë.
Në panairin e automjeteve në Pekin, i cili u hap për publikun e gjerë këtë javë, BYD ka shfaqur automjetet e saj më të fundit luksoze.