Aplikacion
Autostrada synon të lehtësojë trafikun drejt qytetit, i cili do të presë më shumë se 50,000 njerëz , përfshirë liderët botërorë , në konferencën në nëntor.
Qeveria e shtetit pretendon kredencialet “të qëndrueshme” të autostradës, por disa vendas dhe konservatorë janë të indinjuar me ndikimin mjedisor.
Amazona luan një rol jetik në thithjen e karbonit për botën dhe sigurimin e biodiversitetit, dhe shumë thonë se kjo shpyllëzim bie ndesh me qëllimin e një samiti klimatik.
Përgjatë rrugës së ndërtuar pjesërisht, trungjet janë grumbulluar në tokën e pastruar e cila shtrihet më shumë se 13 km përmes pyllit tropikal në Belém.
Claudio Verequete jeton rreth 200 m nga vendi ku do të jetë rruga. Ai fitonte të ardhura nga korrja e frutave açai nga pemët që dikur zinin hapësirën.
“Gjithçka u shkatërrua”, thotë ai. “Të korrat tona tashmë janë shkurtuar. Ne nuk i kemi më ato të ardhura për të mbajtur familjen tonë.”
Verequete shprehet se nuk ka marrë asnjë dëmshpërblim nga qeveria dhe aktualisht po mbështetet te kursimet.
Ai shpreh shqetësimin se ndërtimi i kësaj rruge do të sjellë më shumë shpyllëzime në të ardhmen, tashmë që zona është më e aksesueshme për bizneset.
“Frika jonë është se një ditë do të vijë dikush këtu dhe do të thotë: Ja pak para. Na duhet kjo zonë për të ndërtuar një pikë karburanti, ose për të ndërtuar një magazinë. Dhe pastaj do të duhet të largohemi. Ne kemi lindur dhe rritur këtu në komunitet. Ku do të shkojmë?”
Komuniteti i tij nuk do të lidhet me rrugën, duke pasur parasysh muret e saj në të dyja anët.
“Për ne që jetojmë në anë të autostradës, nuk do të ketë përfitime. Do të ketë përfitime për kamionët që do të kalojnë. Nëse dikush sëmuret dhe duhet të shkojë në qendër të Belem, ne nuk do të mund ta përdorim.”
Rruga lë dy zona të shkëputura të pyjeve të mbrojtura. Shkencëtarët janë të shqetësuar se do të dëmtojë ekosistemin dhe do të pengojë lëvizjen e kafshëve të egra.