Aplikacion
Shkak u bë skandali me tenderin për lotin 7 të rrugës Kardhiq-Delvinë.
Në atë kohë drejtoresha e ARRSH-së, Sonila Qato anuloi tenderin në fjalë me argumentin se kompania “Gjoka Construction” kishte paraqitur dokumenta të falsifikuar për të fituar tenderin për ndërtimin e këtij loti.
Në tenderin për lotin 7 të rrugës Kardhiq-Delvinë garuan 6 kompani.
Autoriteti Rrugor Shqiptar skualifikoi 5 ofertat më të ulëta duke shpallur fituese ofertën me çmimin më të lartë, atë të një bashkimi të katër shoqërive mes të cilave italianja “Ircop” dhe shqiptarja “Sulova”.
Por vendimi i ARRSH u ankimua nga kompania Gjoka, e cila kishte paraqitur ofertën më të ulët në tender, saktësisht 4.3 milionë euro më pak se oferta që ARRSH shpalli fituese.
Komisioni e gjeti të paligjshëm vendimin e ARRSH duke e urdhëruar atë të ndryshojë fituesin.
Por Sonila Qato refuzoi ta zbatonte vendimin duke akuzuar kompaninë Gjoka se kishte falsifikuar dokumentat në tendera. Më pas Ministria e Infrastrukturës vendosi që ta mbyllë çështjen duke urdhëruar ARRSH që të anulojë gjithë procedurën sepse fondi do të përdoret në një tjetër projekt më prioritar.
“Gjoka Construction” nuk e la çështjen me kaq, por vendosi ta çojë atë në prokurori, e cila edhe dy vite pas këtij kallëzimi vijon hetimet.
Në një deklaratë për mediat në atë kohë kompania ” Gjoka Construction”, mohoi që të ketë paraqitur të dhëna false për të fituar tenderin për ndërtimin e tunelit të rrugës Kardhiq-Delvinë.
Sipas tyre, hetimet e bëra në atë kohë nga Autoriteti Rrugor Shqiptar, kishin si qëllim favorizimin e kompanisë e “Ircop”.