Aplikacion
Mund të duket shumë e frikshme, por përdorimi i ‘narkonëndetëseve’ është me të vërtetë i përhapur si një metodë për transportimin e sasive të mëdha të drogës në Amerikën Latine dhe madje si një metodë për futjen e kokainës në Shtetet e Bashkuara. Të njohura si “Big Foot sub”, filluan të përdoren në fund të vitit 1990 dhe madhësia e tyre është zakonisht rreth 20 metra, fuqia e tyre është 350 kuaj fuqi, shpejtësia maksimale e tyre është 23 km/h dhe kapaciteti i ngarkesës është 10 tonë.
Megjithatë, policia kolumbiane zbuloi në vitin 2000 një nëndetëse në ndërtim, madhësia e së cilës ishte rreth 32 metra dhe e cila do të kishte një distancë prej 3800 kilometrash. Me sa duket, ndërtimi u krye nga inxhinierë detarë rusë dhe projekti ishte i një madhësie të tillë, saqë ata përdorën një byk metalik, zakonisht prej tekstil me fije qelqi, që lejonte zhytjen deri në 100 metra pa vështirësi.
Rruga më e zakonshme për narko-nëndetëset lidh Kolumbinë nga anët e saj të Paqësorit dhe Karaibeve me brigjet e Shteteve të Bashkuara dhe Meksikës.
Megjithatë, rrjeti i anijeve të peshkimit që i furnizojnë me lëndë djegëse në det të hapur, u lejon atyre të bëjnë udhëtime më të gjata, siç është, për shembull, ai i bërë në bregdetin e Pontevedra. E gjithë kjo është e mundur falë sistemeve të navigimit satelitor GPS dhe ekspertizës së anëtarëve të ekuipazhit të tij, të cilët, mesatarisht, zakonisht fitojnë rreth 100,000 dollarë për udhëtim.
Sfida e tyre më e madhe gjatë udhëtimit është të mbeten të pazbuluar, diçka që ndonjëherë e arrijnë duke i mbuluar varkat me një shtresë të hollë plumbi që i bën nëndetëset të padukshme ndaj dritës infra të kuqe të rojes bregdetare.
Këtu marrësit luajnë një rol shumë të rëndësishëm kur nëndetëset mbërrijnë në destinacionin e tyre: janë ato që tregojnë vendin e saktë në bregdet në të cilin do të kryhet manovra e shkarkimit pa u zbuluar.
“Ne kishim dëgjuar për këtë lloj transporti prej vitesh, na kishin thënë amerikanët dhe disa trafikantë droge të arrestuar në operacione para vitit 2010, të cilët më vonë e tërhoqën atë, por ne nuk e kishim parë kurrë”, shpjegoi një agjent nga Njësia e Drogës. për gazetën ABC dhe UDYCO për Krimin e Organizuar të Policisë.
Me sa duket, në det të hapur është pothuajse e pamundur t’i zbulosh ato. Lundrojnë në dy anë, janë blu të errët dhe ajo që shihet nga ajri është një lloj njolle blu që mund të ngatërrohet me valë. Konfuze janë edhe sinjalet që shfaqen në radarë.
Tashmë në rastin e nëndetëses së rikuperuar javën e kaluar, motori i së cilës ka një fuqi befasuese 2000 kf, ishin të njëjtët anëtarë të ekuipazhit që më në fund zgjodhën ta fundosnin kur zbuluan praninë e autoriteteve në pikën e dorëzimit. Aty, sipas hetimeve, një nga tre klanet e mëdha galike të drogës duhet të ketë qenë përgjegjës për shkarkimin dhe shpërndarjen.
Madje, spekulohet se ka qenë trafikanti i njohur i drogës Sito Minanco, tashmë i burgosur prej dy vitesh, ai që mund të kishte financuar operacionin. Tashmë gjithçka do të varet nga dy shtetasit ekuadorianë të ndaluar të cilët do të duhet të dëshmojnë para gjykatës së Cangas de Morrazo. Nga ana e tij, anëtari i tretë i ekuipazhit të nëndetëses, shtetas spanjoll, mbetet i zhdukur pasi arriti të arratisej. Vlera totale e drogës vlerësohet të kalojë 150 milionë euro. /ZOOM.AL/
Policia në kaos, bandat në pushtet. Për çfarë i duhet posti Ministrit të Brendshëm?