Aplikacion
Ndryshimi në aplikacionin e mesazheve, i cili ul kufirin e moshës nga 16 në 13, u njoftua në shkurt dhe hyri në fuqi në Mbretërinë e Bashkuar dhe BE të mërkurën.
Grupi i fushatës Smartphone Free Childhood tha se masa e Meta, e cila zotëron gjithashtu Facebook dhe Instagram, sfidoi kërkesën që kompanitë e teknologjisë të bëjnë më shumë për të mbrojtur fëmijët.
“Kjo është përballë kërkesës në rritje kombëtare për teknologjinë e madhe për të bërë më shumë për të mbrojtur fëmijët tanë. Zyrtarisht lejimi i çdokujt mbi moshën 12 vjeç për të përdorur platformën e tyre (mosha minimale ishte 16 vjeç më parë) dërgon një mesazh se kjo platformë është e sigurt për fëmijët. Por mësuesit, prindërit dhe ekspertët tregojnë një histori krejt tjetër. Si komunitet ne jemi të ngopur me gjigantët e teknologjisë që vendosin fitimet e aksionarëve të tyre përpara se të mbrojnë fëmijët tanë”, deklaroi grupi.
WhatsApp tha se ndryshimi po sjell kufirin e moshës në përputhje me shumicën e vendeve dhe se mbrojtjtja ishte e sigurtw. Drejtori i strategjisë së sigurisë në internet në Ofcom, rregullatori i komunikimit në Mbretërinë e Bashkuar, tha se nuk do të ngurrojë të gjobisë kompanitë e mediave sociale që nuk ndjekin udhëzimet e saj, pasi të ketë fuqinë për ta bërë këtë.
Mark Bunting tha për programin Today të BBC Radio 4, se mbikëqyrësi po shkruante kode praktike për zbatimin e sigurisë në internet.
“Pra, kur fuqitë tona të hyjnë në fuqi vitin e ardhshëm, ne do të jemi në gjendje t’i mbajmë ato në llogari për efektivitetin e asaj që ata po bëjnë,” tha ai. “Nëse ata nuk po i marrin ato hapa në atë pikë dhe nuk mund të na tregojnë se po ndërmarrin hapa alternativë që janë efektivë për t’i mbajtur fëmijët të sigurt, atëherë ne do të jemi në gjendje të hetojmë. Ne kemi fuqi t’i drejtojmë ata të bëjnë ndryshime, nëse besojmë se ndryshimet janë të nevojshme për t’u bërë. Nëse ata nuk respektojnë këto udhëzime, ne kemi fuqi për të vendosur gjoba – dhe ne nuk do të hezitojmë t’i përdorim ato fuqi – nëse nuk ka asnjë mënyrë tjetër për të nxitur ndryshimin që ne mendojmë se është i nevojshëm”, deklaroi ai.
Meta zbuloi këtë javë një sërë veçorish sigurie të dizajnuara për të mbrojtur përdoruesit, veçanërisht të rinjtë, nga “shpërdorimi” dhe abuzimi me imazhin intim. Ai konfirmoi se do të fillojë testimin e një filtri në mesazhet direkte (DM) në Instagram, të quajtur Mbrojtja e lakuriqësisë, i cili do të jetë i aktivizuar si parazgjedhje për ata nën 18 vjeç dhe do të turbullojë automatikisht imazhet e dërguara përdoruesve që zbulohen se përmbajnë nudo.
Kur marrin imazhe nudo, përdoruesit do të shohin gjithashtu një mesazh që u kërkon të mos ndjejnë presion për t’u përgjigjur dhe një opsion për të bllokuar dërguesin dhe për të raportuar bisedën. /ZOOM.AL/
Berisha: Viktima Alfred Dedja, menaxher dhe dëshmitar në vendin ku u copëtua trupi i Jan Prengës