Aplikacion
Pasi vetë përdoruesit e rrjetit social vunë re se në aplikacionin Instagram filluan të shfaqen reklama të pakapshme, platforma konfirmoi zyrtarisht se po teston një veçori të quajtur “pushimi i reklamave”. Lloji i ri i reklamës shfaq një kohëmatës sipër reklamës që, derisa të skadojë, i pengon përdoruesit të vazhdojnë të lëvizin. Me fjalë të tjera, Instagram po teston një model të ngjashëm që përdoruesit e kanë parë prej vitesh në platformën YouTube.
“Ndërprerja e reklamave” kërkon që përdoruesit të presin një kohë të caktuar përpara se të lejohen të bëjnë “scroll” përsëri… Kur përdoruesit prekin ikonën për më shumë informacion në lidhje me veçorinë, Instagram shfaq një mesazh që thotë: “Ndërprerjet e reklamave janë një mënyrë e re për të parë reklamat në Instagram. Ndonjëherë mund t’ju duhet të shikoni një reklamë përpara se të vazhdoni të lëvizni”.
“Ne jemi gjithmonë duke testuar formate që do t’u japin vlerë reklamuesve,” tha një zëdhënës i kompanisë për TechCrunch. “Meqë jemi ende duke testuar dhe mësuar, ne do të njoftojmë publikun nëse rezultatet e testimit çojnë në ndryshime zyrtare të produktit”. Instagram tashmë shfaq postime dhe reklama të sponsorizuara midis përmbajtjeve që lëvizni.
Mbetet e panjohur se sa njerëz mund t’i shohin reklamat e pa kapërcyeshme dhe si dhe kur do të përfundojë testimi. Megjithatë, nëse veçoria e re bëhet pjesë e përhershme e aplikacionit zyrtar, nuk ka dyshim se do të jetë një veprim shumë jopopullor.
Shumë përdorues janë ankuar me zë të lartë për këto ndryshime përmes rrjeteve dhe forumeve të ndryshme sociale. Ndërsa disa thonë se do ta mbyllin aplikacionin sa herë që shohin reklama “pushimi nga reklamat”, të tjerë po kërcënojnë të reduktojnë kohën që kalojnë në Instagram ose të ndalojnë përdorimin e tij fare. /ZOOM.AL/