zoom

Kinema & Netflix

Inside Out 2 shënon hapjen rekord në fundjavë, 295 milionë dollarë në arkë

Inside Out 2 i Pixar ka thyer rekorde në arkë gjatë fundjavës pasi grumbulloi rreth 295 milionë dollarë në mbarë botën.

Kjo e bën atë hapjen më të fortë globale nga një film i animuar i të gjitha kohërave, tha kompania Disney.

Në Amerikën e Veriut, shitjet e biletave arritën rreth 155 milionë dollarë, duke rrëzuar nga froni  Dune: Part Two.

Kjo shënon një fitore të madhe për kinematë, të cilat kanë fituar pak në arkë për disa filma të rinj këtë vit.

Fundjava e parë e Inside Out 2 ishte shumë më e fortë se filmi origjinal, i cili solli 90 milionë dollarë në fundjavën e tij të hapjes përpara se të fitonte 858 milionë dollarë në mbarë botën.

Ishte hapja e dytë më e mirë për kompaninë në tregun e Amerikës së Veriut, menjëherë pas publikimit të The Incredibles 2 të vitit 2018.

Fundjava e hapjes së suksesshme është një nxitje për Pixar pas performancave relativisht të dobëta të hapjes nga disa prej publikimeve të saj të fundit.

Inside Out 2 është vazhdimi i parë i hitit fitues të Oskarit 2015, i cili u fokusua në emocionet e një vajze të re të quajtur Riley.

Ndërsa origjinali kishte të bënte me ndjenja si gëzimi, frika dhe zemërimi, pjesa e fundit trajton çështje të tilla si zilia dhe ankthi.

Hapja e suksesshme e Inside Out 2 është një pikë e ndritshme në atë që deri më tani ka qenë një fillim i ngadaltë i verës për kompanitë e filmit.

Një pjesë e madhe e shitjeve vjetore të biletave zakonisht ndodhin në periudhën nga fundjava e parë e majit deri në fillim të shtatorit.

Megjithatë, grevat e aktorëve dhe skenaristëve vitin e kaluar kanë bërë që më pak filma të jenë gati për publikim këtë vit.

Industrisë i është dashur gjithashtu të luftojë me shërbimet e transmetimit si për përmbajtjen ashtu edhe për klientët.

Numri i biletave të kinemasë të shitura në Amerikën e Veriut deri më tani këtë vit është ulur me pothuajse një të katërtën krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit 2023, sipas kompanisë së hulumtimit të tregut mediatik Comscore.