Aplikacion
Shefi ekzekutiv i saj Lei Jun tha këtë javë se Speed Ultra 7 (SU7) do të kishte një çmim nën 69.186 dollarë.
Lëvizja do të bëjë që gjigandi i teknologjisë të përballet me rivalë si Tesla dhe BYD.
Hyrja e Xiaomi në tregun e makinave elektrike vjen pasi rritja e shitjeve është ngadalësuar globalisht, duke shkaktuar një luftë çmimesh.
Firma shpreson që sistemi operativ i përbashkët i SU7 me telefonat, laptopët dhe pajisjet e tjera të tij do të tërheqë klientët ekzistues.
Xiaomi është shitësi i tretë më i madh i telefonave inteligjentë në mbarë botën me një pjesë të tregut prej rreth 12%, sipas firmës kërkimore Counterpoint.
SU7, të cilin Xiaomi e ka reklamuar që nga viti i kaluar, ka bërë krahasime me modelet e makinave sportive Taycan dhe Panamera të Porsche.
Ai do të prodhohet nga një njësi e prodhuesit shtetëror të makinave BAIC Group në një fabrikë në Pekin që mund të prodhojë deri në 200.000 automjete në vit.
“Ndërsa arritja deri këtu është në vetvete një arritje mjaft e mirë, arritja përfundimtare do të ishte të demonstrohej se ekziston një treg konsumator për Xiaomi si një markë inteligjente EV,” tha Bill Russo i Automobility për BBC.
Në një tregues të sfidave me të cilat përballen firmat e teknologjisë që duan të prodhojnë makina elektrike, prodhuesi i iPhone Apple muajin e kaluar thuhet se anuloi planet e tij për të ndërtuar një EV .
Russo shtoi se hyrja e Xiaomi në tregun e makinave pasqyron besimin e saj “në rëndësinë për markën e tyre” në Kinë, ndërsa Apple nuk shihte mjaftueshëm potencial në tregun e automjeteve elektrike jashtë Kinës.
Xiaomi ka thënë se do të investojë 10 miliardë dollarë në biznesin e saj të automjeteve gjatë 10 viteve të ardhshme.
“Tregu kinez i EV krijon një ekosistem shumë të qëndrueshëm për prodhuesit e EV,” tha Abhishek Murali nga firma kërkimore Rystad Energy.
Lansimi i makinës së parë të Xiaomi vjen pasi një luftë çmimesh në tregun kinez të automjeteve elektrike po intensifikohet.