zoom

Bota

Makina e së ardhmes mund të jetë kineze! Punon me hidrogjen, e bërë me alga dhe biomaterial (VIDEO)

Ka shumë spekulime për lëvizshmërinë e së ardhmes, si në nivel teknik, ashtu edhe në lidhje me aftësitë që do të kenë makinat e së nesërmes.

Shumë sugjerojnë se makinat e së ardhmes do të përdorin hidrogjen për të krijuar lëvizshmëri të pastër, jo ndotëse dhe e vërteta është se protagonisti ynë sot e plotëson këtë premisë.

GAC Motor ka prezantuar në panairin e makinave në Guangzhou makinën koncept Era, një prototip i fuqizuar nga hidrogjeni që ka si shtesë një dizajn të paparë deri më tani në botën e motorëve, duke nxjerrë kështu mundësi të reja.

Konkretisht, trupi i epokës GAC është bërë me një sërë materialesh të bëra nga plastika e ricikluar e oqeanit, alga deti dhe substanca me origjinë biologjike. Pavarësisht përdorimit të këtyre materialeve, makina koncept GAC Motors nuk heq dorë nga një pamje e veçantë dhe linja elegante. Profesionistët e markës nga e gjithë bota kanë marrë pjesë në dizajnimin e automjetit, duke përfshirë ekipin në Qendrën e Dizajnit të Avancuar të markës në Los Anxhelos dhe Milano.

Mekanika e së tashmes, ndërtimi i së ardhmes

Për të qenë i sinqertë, propozimi mekanik i kësaj Epoke GAC nuk është aspak i ri. Aq sa mund të konsiderohet një realitet tashmë i prekshëm.

Sipas markës, kjo makinë koncept ka një grup fuqie të përbërë nga një qelizë karburanti hidrogjeni e lidhur me dy motorë elektrikë që janë në boshtin e pasmë.

Çdo motor ka 200 kW fuqi, duke krijuar një fuqi të kombinuar prej 540 HP. Ky konfigurim lejon që Epoka GAC ​​të ketë një distancë prej 800 kilometrash.

Në këtë kuptim, ndoshta pika më interesante është se Era është ndërtuar mbi një platformë teknike që lejon përdorimin e llojeve të ndryshme të motorëve dhe energjive. Prandaj, ky SUV eventual i madh, 5.41 metra i gjatë dhe me një bazë rrote prej 3.13 metrash, mund ta ketë këtë grup fuqie të bazuar në një qelizë karburanti hidrogjeni, por edhe të ketë një sistem baterish.elektrik konvencional.

Gjithsesi, për momentin nuk ka asnjë konfirmim për ardhjen e tij në prodhim.

Sido që të jetë, pika kyçe e kësaj Epoke GAC është në dizajnin e saj dhe materialet e përdorura për të nxjerrë imazhin e saj.

Ndër aspektet për t’u theksuar është pjesa e përparme e saj, me një integrim më se të kujdesshëm të fenerëve, sensorëve dhe kamerave. Fascia e përparme gjithashtu i jep një prekje ekstra personaliteti një SUV me linja të forta në pjesën e poshtme dhe një siluetë shumë më elegante dhe të rrumbullakosur në pjesën e çatisë.

Brenda, sediljet e tij bien në sy, pasi ato janë të gjitha të rrotullueshme në përputhje me drejtimin autonom të së nesërmes.

Si trupi, ashtu edhe pjesa e brendshme jo vetëm që paraqesin një imazh të pastër, por janë eksponenti më i madh i përdorimit të materialeve të reja në ndërtimin e automjeteve të së nesërmes. Nga ana e saj, në kabinë përdoren materiale të reja, si lëkura miceli, një alternativë ndaj lëkurës së kafshëve, e marrë nga fijet që formojnë pjesën vegjetative të një myku. /A.Q./