zoom

Aktualitet

Shefi i Wizz Air paralajmëron se problemet e udhëtimit vazhdojnë dhe do të vazhdojnë

Nuk ka zgjidhje të shpejtë për problemet e industrisë së aviacionit, thotë CEO i Wizz Air, József Váradi.

Shefi i linjës ajrore hungareze tha se industria e aviacionit dhe qeveritë e nënvlerësuan shpejtësinë e rimëkëmbjes nga COVID-19 dhe argumentoi në një intervistë me podcast-in konfidencial të BE-së të POLITICO se veprimet e grevës “tepër të padobishme” nga punëtorët kanë përkeqësuar problemet.

Numrat e fluturimeve në të gjithë Evropën janë rritur ndjeshëm pasi u hoqën kufizimet e udhëtimit, me trafikun këtë verë që pritet të arrijë më shumë se 90 për qind të niveleve të para-COVID.

Por mungesat e stafit dhe grevat në të gjithë industrinë i kanë lënë pasagjerët të përballen me radhë të gjata, vonesa dhe fluturime të anuluara, ndërsa linjat ajrore dhe aeroportet garojnë për të mbushur boshllëqet. Aeroporti Heathrow i Londrës këtë javë u tha linjave ajrore që të ndalonin shitjet e biletave dhe të vendosnin një kufi ditor prej 100,000 pasagjerësh.

Amsterdam Schiphol gjithashtu ka vendosur kufij të ngjashëm pasagjerësh. Transportuesi me kosto të ulët easyJet ndërpreu rreth 10,000 fluturime të saj këtë verë.

“Unë nuk mendoj se dikush duhet të presë një përmirësim të papritur,” tha Váradi, duke shtuar se linja ajrore po bën ndryshime në modelet e saj të fluturimit për të shmangur ndërprerjen.

“Nuk do të jetë perfekte, kështu që nuk mendoj se do të kemi një verë të mrekullueshme. Por ne po bëjmë gjithçka që mundemi për t’u siguruar që të kemi më shumë rrjeta sigurie në sistem, “tha ai.

Wizz Air është përballur me më pak probleme se disa nga rivalët e saj me kosto të ulët, por Váradi tha se e gjithë industria – si dhe qeveritë – e nënvlerësuan shpejtësinë e rimëkëmbjes.

Ka mungesa në të gjithë sektorin, me shumë në industri që ankohen për kohëzgjatjen e procesit të verifikimit të sigurisë, i cili mund të zgjasë deri në 16 javë për punësimet e reja.

Por Váradi vuri në dukje mungesat në menaxhimin e trafikut ajror si problem afatgjatë. “Është një fushë shumë e vështirë për të trajnuar njerëzit. Janë dy deri në tre vjet kështu që nuk ka zgjidhje të shpejtë,” tha ai.

Ai fajësoi qeveritë kombëtare, të cilat ai tha se duhet të kishin bërë më shumë për t’u përgatitur për rifillimin.

“Menaxhimi i trafikut ajror është një organizatë shtetërore, kështu që qeveritë duhet të kishin bërë shumë më mirë në drejtim të parashikimit të asaj që do të vijë dhe të siguroheshin që sistemet e tyre të jenë të shpejta për të kënaqur kërkesën,” tha ai.

Vonesat dhe anulimet janë përkeqësuar gjithashtu nga greva e punonjësve, tha ai.

Disa sindikata kanë shpallur veprime industriale këtë verë; në disa raste, kjo është për shkak të shkurtimeve të pagave të lidhura me pandeminë, ndërsa në të tjera, lidhet me çështjet e gjata që datojnë para COVID.

Váradi, i cili është kritikuar për komentet e kaluara në lidhje me veprimet e grevës dhe sindikalizimin e punëtorëve, tha se grevat janë “tepër të padobishme” dhe tha se qeveritë duhet të bëjnë më shumë për të menaxhuar përçarjen.

“Unë mendoj se qeveritë duhet të mendojnë se çfarë mund të bëjnë në lidhje me këtë… Nuk është koha për të ndërmarrë veprime. Kjo është koha për t’i shërbyer publikut udhëtues, i cili është gjithashtu votues për qeveritë. Interesi publik është të sigurohemi që ta kalojmë këtë periudhë sa më të qetë. Nuk kemi nevojë për shpërqendrim të mëtejshëm.

“Qeveritë duhet të mendojnë për një rol koordinues, apo edhe një rol mandatues, për t’u siguruar që ne të mos ndikojmë negativisht në qindra mijëra, nëse jo miliona njerëz,” tha ai.