Aplikacion
Russell Quirk tha se nuk i kishte mbetur zgjidhje tjetër veçse të merrte një udhëtim shumë më të shtrenjtë për në Portugali, që i kushtoi 4.500£.
Pas muajsh pritjeje për rimbursimin e Wizz Air, ai shkoi në gjykatë dhe përfundoi duke dërguar përmbaruesit.
Mënyra se si klientët janë trajtuar nga Wizz Air ka qenë “tronditëse, e keqe dhe e dobët”, tha për BBC z. Quirk, një ekspert i pronave nga Brentwood, në Essex.
Ai kishte rezervuar fluturime nga Aeroporti Luton për në Faro në janar të vitit të kaluar për një pushim familjar me gruan dhe tre vajzat e tij në gjysmën e muajit maj.
Por kur u zgjua në mëngjesin e fluturimit të tyre gjeti një mesazh nga Wizz Air që thoshte se ishte anuluar.
“Nuk kishte asnjë shpjegim, asnjë alternativë të ofruar dhe asnjë falje,” tha ai.
Quirk tha: “Gjithnjë e më shumë bizneset po mendojnë se mund t’i trajtojnë klientët si të
pavlerë dhe unë jam i vendosur ta zhduk atë.
Një zëdhënës i Wizz Air tha: “Në verën e vitit 2022, për shkak të niveleve të paprecedentë të përçarjes në të gjithë Evropën dhe Mbretërinë e Bashkuar që preku të gjithë industrinë, ne nuk arritëm në aspiratat tona dhe pritshmëritë e klientëve tanë./zoom.al/
A ikën “plakat e prillit”? Meteorologu parashikon motin për fundjavën: E hëna dhe e marta…