Aplikacion
Njëri prej udhëtarëve tregoi për “BalkanWeb” se kishte tentuar disa herë të komunikonte me personat përkatës në aeroport, por pa rezultat konkret.
Zoom.al ka denoncuar vazhdimisht, me fotografi e video rastet e vonesave disaorëshe apo anulimeve të papritura të fluturimeve.
Ndërsa ka shtuar linjat në shumë vende anembanë botës, kompania në pamundësi për të menaxhuar fluturimet, ka ulur ndjeshëm cilësinë e shërbimit.
Për këto arsye, “Wizz Air” është në qendër të kritikave.
Ajo u cilësua si linja ajrore më e keqe me distanca të shkurtra nga Which?. Shkak ishin problemet me pastërtinë dhe komoditetin.
Po kështu, Autoriteti i Aviacionit Civil të Mbretërisë së Bashkuar i shprehu kompanisë Wizz Air shqetësime të mëdha për numrin e lartë të ankesave të pasagjerëve dhe vonesat në dëshpërblimin e qytetarëve për atë çfarë u takon./ Zoom.al