Aplikacion
Royal Caribbean International prezanton ‘Icon of the Seas’ si kulmin evolucionar të linjës së lundrimit, duke përdorur teknologjinë më të fundit dhe duke u mbështetur në 50 vjet mësime në historinë e kompanisë.
Anija me gjatësi 365 metra dhe peshë 250.800 tonë, pritet të mbajë në bordin e saj rreth 5610 pasagjerë dhe 2350 anëtarë të ekuipazhit kur të lundrojë në ujërat e Karaibeve në janar 2024.
Anija premton më shumë se 40 pika restorantesh për të ngrënë, pirë dhe argëtuar, shumë prej të cilave përfshihen në biletën e lundrimit.
Me 20 kuverta dhe tetë lagje për t’u eksploruar, ideja është që të kujdeset për çdo lloj pushuesi, me gjithçka, nga zonat e dedikuara për familjet e reja, tek hapësirat vetëm për të rritur, si bari i parë i pianos i Royal Caribbean International.
Ka 28 lloje të ndryshme akomodimesh, me më shumë kategori për familjet, më shumë planimetri me pamje nga oqeani dhe më shumë hapësirë për udhëtarët në grup. Linja e lundrimit thotë se është afati më i gjatë kohor që i është kushtuar ndonjëherë dizajnimit të bazës së përsosur të një anije.
Presidenti dhe shefi ekzekutiv i Royal Caribbean International, Michael Bayley u tha mediave se anija ishte në rrugën e duhur për t’u bashkuar me flotën Mbretërore të Karaibeve më 26 tetor, përpara debutimit të saj në 2024.
“Gjatë grupit të saj të parë të provave në det, ‘Icon of the Seas’ udhëtoi qindra milje, gjatë të cilave motorët kryesorë, trupi, sistemet e frenave, drejtimi, nivelet e zhurmës dhe dridhjeve u testuan të gjithë. Gjithçka u bë në kohën e duhur, siç përshkruhet në orar, pavarësisht se nisja e saj u vonua për shkak të kushteve të erës”, tha presidenti i Royal Caribbean International, Michael Bayley.
Mbajtësi aktual i titullit të anijes më të madhe të lundrimit në botë është një tjetër anije në flotën Mbretërore të Karaibeve, ‘Ëonder of the Seas’ , e cila bëri udhëtimin e saj inaugurues vetëm vitin e kaluar dhe është një gjatësi paksa më e vogël 1,188 metra, me vetëm 18 kuverta për t’u eksploruar.
Icon of the Seas është gjithashtu anija e parë e Royal Caribbean International e fuqizuar nga gazi natyror i lëngshëm dhe teknologjia e qelizave të karburantit, si pjesë e lëvizjes së kompanisë drejt një të ardhmeje me energji të pastër.
2600 punëtorë në ditë
Rreth 2,600 punëtorë kanë shartuar mbi Ikonën e Deteve çdo ditë. Për provat në det, qindra specialistë ishin në bord për të vlerësuar performancën gjatë katër ditëve.
Royal Caribbean thotë se një grup i dytë provash detare është planifikuar për më vonë në 2023.
Shitjet që thyen rekord
Jehona që i është bërë anijes më të madhe në botë po tregohet më së miri në kërkesat për shitjet paraprake, të cilat kanë thyer rekord.Icon of the Seas do të lundrojë me pushime shtatë netësh në Karaibe Lindore dhe Perëndimore nga Miami gjatë gjithë vitit.
Argita në krye të PD-së? Berisha: Unë nuk do t’ia hap dyert! Nëse vendos të hyjë në politikë…