Aplikacion
Shitjet ranë me 4% nga viti në vit në tre muajt e parë të 2024-ës në 90.8 miliardë dollarë, të rënduara nga një rënie e mprehtë e kërkesës për iPhone.
Ekzekutivët thanë se rezultatet ishin shtrembëruar nga ndërprerjet e furnizimit të lidhura me Covid, të cilat çuan në shitje jashtëzakonisht të forta gjatë së njëjtës periudhë të vitit të kaluar.
Ata thanë se shitjet do të kthehen në rritje në muajt në vijim, duke vënë në dukje lançimet e ardhshme të produkteve dhe investimet në inteligjencën artificiale (AI).
“Nuk mund të isha më i emocionuar në të ardhmen që kemi përpara”, tha Cook.
Në një votë besimi për të ardhmen e firmës, kompania tha se po lë mënjanë 110 miliardë dollarë historike për të blerë aksione.
Në tregtinë pas orarit të punës, lajmet ndihmuan në rritjen e kërkesës për aksione, çmimi i të cilave ka rënë më shumë se 6% këtë vit.
Por vështirësitë në kompani – e cila gjithashtu pësoi një varg rëniesh shitjesh për pesë nga gjashtë tremujorët e fundit – shënuan një kontrast me tregun më të gjerë.
Në nivel global, dërgesat e smartfonëve u rritën me 10% në tre muajt e parë të vitit, duke u zgjeruar pas një periudhe të gjatë pa shkëlqim, sipas firmës kërkimore Canalys.
Në Apple, shitjet tremujore të iPhone ranë më shumë se 10% nga viti në vit dhe shitjet ranë në çdo rajon gjeografik, përveç Evropës, me tregun më të madh kritik të firmës në Kinë, duke parë një rënie prej 8%.
Cook u përpoq të qetësonte investitorët për gjendjen e biznesit në Kinë, duke vënë në dukje se shitjet e iPhone në fakt ishin rritur në Kinën “kontinentale”.
“Unë mbaj një pikëpamje të shkëlqyer për Kinën në planin afatgjatë,” tha ai.
Por konkurrenca po intensifikohet, pasi rivali lokal Huawei po rritet .
Apple po përballet gjithashtu me beteja ligjore me rregullatorët në SHBA dhe Evropë për tarifat e saj të dyqaneve të aplikacioneve.